Maud Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Lillebror har fått en bestevenn i barnehagen, de leker så fint sammen og i dag kommer han og resten av familien hans på besøk. For tenk - han har fine foreldre som Maud-mannen og jeg også kan leke med. Dessuten har de en jente som akkurat nå er myyyye større enn minstesnupp, men det dreier seg bare om åtte mnd, så om et års tid kan nok de også leke med. Sånn er det å være voksen, man blir venner med dem man treffer gjennom barna (og så dem man treffer gjennom dib). Nå har jeg bakt mange rundstykker igjen, funnet frem resten av spekematen og potetsalaten fra i går, laget ny eggerøre og salat og så kan det komme gjester igjen. Det er til og med masse sjokoladekake igjen, så det er bra det kommer noen og deler med oss. Maud-mannen har nemlig ilagt meg bakeforbud. Han spiser for mye kake i følge bukselinningene sine...
iznogood Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Så kjempekoselig! Veldig kjekt når alle kan leke pent sammen :-D Skulle ønske noen ville komme hit og hjelpe med med det som er igjen av mat fra i går - for ellers har vi rester ut året.
Plutseliten :) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Nye venner er alltid koselig....og når foreldrene leker godt sammen også er det gull verdt og invistering for mange år fremover. Vi ferierte og feiret 17 mai,nyttår osv med venner av mine foreldre og deres barn. Vi har fortsatt kontakten,og det er mange gode minner og morsomme bilder fra de årene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå