Gå til innhold

Fant en flott 17. mai kake i VG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk så flaut for h*n som har pyntet kaka...

*humre*

godt du sa ifra da ;)

Skrevet

Ha, ha. Må ha blitt laget litt sånn sliten etter en sen 16. mai feiring... Trodde selv små unger visste forskjellen på det blå og hvite ;-))))

Skrevet

Haha, den var god om ikke litt feil:S

Jeg husker til og med at vi måtte pugge forholdene i flagget på barneskolen jeg da.... 6, 1, 2, 1, 6 - 6, 1, 2, 1, 12.

Pinlig =D

Skrevet

Haha...den hadde de bommet litt på ja...

Quizen også....Kronprinsparet hadde ikke Askerdrakt på.....det hadde bare han,og vesle prinsen ;)

Og det nevnes da ingen av de byene i Ja vi elsker?...

Du får sende dem en mail om det også :))))

Skrevet

Jeg er ingen bundadkjenner :-) Hva var det kronpinsessa hadde på seg?

I vers 4 av 'ja vi elsker' nevnes Fredrikshald - som sikkert er det gamle navnet på Halden :-)

Men hva alle tenkelige land og nasjonaldager rundt om i året hadde på 17. mai quizen å gjøre - det skjønte jeg ikke helt.

Skrevet

Med tre farger er det jo mulig å gjøre mange feil, så dette var jo ikke så ille. En av tre på riktig plass holder vel ;-)

Skrevet

Jeg gir meg på Ja vi elsker ;) Kan bare versene 1,7 og 8 og der er det jo ikke bynavn. Visste ikke at det fantes mange vers i mellom..haha..søkte og da lærte jeg noe idag også :))

Meeeeeeeen bunadpørsmålet.....kronprinsessen hadde Aust- Telemark,og det gikk ikke ann å velge to alternativer ;)

Skjønte heller ikke meningen med de andre landene...så det ble mye vill gjetting :)

Skrevet

Så det var Aust-Telemark kronprinsessa hadde pyntet seg med. Flott var den.

Vesle-sessa har hardangerbunad - den kjenner jeg igjen :-)

(Fordi her har alle hardangerbunad eller bergensbunad eller fanabunad)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...