iznogood Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=192825 Men jeg måtte sende en liten mail til dem og tegne & fortelle at noe er ikke helt riktig med tanke på å sette den kaken på bordet 17. mai :-) Ser dere feilen?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Tenk så flaut for h*n som har pyntet kaka... *humre* godt du sa ifra da
Gummelillan Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ha, ha. Må ha blitt laget litt sånn sliten etter en sen 16. mai feiring... Trodde selv små unger visste forskjellen på det blå og hvite ;-))))
Dailis Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Haha, den var god om ikke litt feil:S Jeg husker til og med at vi måtte pugge forholdene i flagget på barneskolen jeg da.... 6, 1, 2, 1, 6 - 6, 1, 2, 1, 12. Pinlig =D
iznogood Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Sjekk VG's 17. mai quiz :-D Startsiden er bare helt humor. http://www.vg.no/quiz/?qid=125 Tror de må være veldig stole av den flotte kaken :-D
Plutseliten :) Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Haha...den hadde de bommet litt på ja... Quizen også....Kronprinsparet hadde ikke Askerdrakt på.....det hadde bare han,og vesle prinsen Og det nevnes da ingen av de byene i Ja vi elsker?... Du får sende dem en mail om det også )))
iznogood Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er ingen bundadkjenner :-) Hva var det kronpinsessa hadde på seg? I vers 4 av 'ja vi elsker' nevnes Fredrikshald - som sikkert er det gamle navnet på Halden :-) Men hva alle tenkelige land og nasjonaldager rundt om i året hadde på 17. mai quizen å gjøre - det skjønte jeg ikke helt.
Maud Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Med tre farger er det jo mulig å gjøre mange feil, så dette var jo ikke så ille. En av tre på riktig plass holder vel ;-)
Plutseliten :) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Jeg gir meg på Ja vi elsker Kan bare versene 1,7 og 8 og der er det jo ikke bynavn. Visste ikke at det fantes mange vers i mellom..haha..søkte og da lærte jeg noe idag også ) Meeeeeeeen bunadpørsmålet.....kronprinsessen hadde Aust- Telemark,og det gikk ikke ann å velge to alternativer Skjønte heller ikke meningen med de andre landene...så det ble mye vill gjetting
iznogood Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2008 Så det var Aust-Telemark kronprinsessa hadde pyntet seg med. Flott var den. Vesle-sessa har hardangerbunad - den kjenner jeg igjen :-) (Fordi her har alle hardangerbunad eller bergensbunad eller fanabunad)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå