LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Våkna i dag med slik prikking i armen, slik som når armen/foten nesten sover. Fra skuldra og ned på vanstre side. Litt "rar" i andre armen også. Ikke blitt værre og heller ikke bedre i dag, og det er konstant. Har ikke brystsmerter eller annet ubehag. Non idèer?
linneha Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 kan hende det er spenninger i muskulatur, nervene blir litt i "klem". Er du stiv i muskulaturen i skulder eller mellom skuldebladene? løfta tungt eller belasta armer/rygg i går?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Vel, løfta en del ølglass (skål!) i går da, men... ;-) Tenkte på om jeg bare har ligget forkjært feks, men syns det var rart det ikke gikk over. Er ikke stiv i nakken eller vondt andre plasser. Må vel bare se det an, er jo ikke akkurat alvorlig, bare fryktelig ubehagelig.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Min bestefar sovnet med armen i sprekken mellom to senger en gang, da sov armen i 2 dager etterpå! Kan jo hende at du bare har ligget veeeldig feil i natt?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg sovna på hendene mine en gang...sovna bøyd over brettet foran meg på et fly. Da var lillefingeren helt rar i to døgn etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå