Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å føle meg rimelig ensom etter å ha vært singel i to år, så jeg lurer stort sett på om jeg finner kjærligheten snart? Kjempekoselig om noen finner tid til å svare meg på dette:) Og med det samme jeg spør så hadde det vært gøy å høre om det kanskje blir flere barn på meg i framtiden?:)

(født 03.12.1985 om fødselsdatoen trengs)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

• 4 uker senere...
Skrevet

Dytter igjen jeg.. jeg er tigern altså, bare ny profil;)

Skrevet

Enda en puff ...

• 2 uker senere...
Skrevet

hm..

Skrevet

ser en datter.. rundt i 2010... kjærligheten vil dukke opp om sommeren... klarer ikke kartlegge om det er denne sommeren eller neste... noe sier meg høst... klarer ikke helt se hva.. men noe vil skje om høsten, jeg ser regn og varme..får også opp ett bussstopp.. hva nå en det måtte mene... hehe

det var dette jeg fikk frem.. litt forvirrene kanskje.. hehe.. er helt ny i dette da...

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Oi, en datter, da hadde jeg blitt kjempeglad, har så lyst på en liten jente i tilegg til den sønnen jeg har:) Hmm, når du nevnte buss stopp fikk jeg mange rare tanker, jeg møtte nemlig en på ett buss stopp som jeg fortsatt er veldig glad i, og jeg bor rett bak ett buss stopp, så det kan jo bety mye hehe:) Igjen tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...