Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg begynner å føle meg rimelig ensom etter å ha vært singel i to år, så jeg lurer stort sett på om jeg finner kjærligheten snart? Kjempekoselig om noen finner tid til å svare meg på dette:) Og med det samme jeg spør så hadde det vært gøy å høre om det kanskje blir flere barn på meg i framtiden? (født 03.12.1985 om fødselsdatoen trengs)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Dytter igjen jeg.. jeg er tigern altså, bare ny profil;)
Amanda- Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 ser en datter.. rundt i 2010... kjærligheten vil dukke opp om sommeren... klarer ikke kartlegge om det er denne sommeren eller neste... noe sier meg høst... klarer ikke helt se hva.. men noe vil skje om høsten, jeg ser regn og varme..får også opp ett bussstopp.. hva nå en det måtte mene... hehe det var dette jeg fikk frem.. litt forvirrene kanskje.. hehe.. er helt ny i dette da...
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk for svar:) Oi, en datter, da hadde jeg blitt kjempeglad, har så lyst på en liten jente i tilegg til den sønnen jeg har:) Hmm, når du nevnte buss stopp fikk jeg mange rare tanker, jeg møtte nemlig en på ett buss stopp som jeg fortsatt er veldig glad i, og jeg bor rett bak ett buss stopp, så det kan jo bety mye hehe:) Igjen tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå