Gå til innhold

Blir dere overrasket når dere ser bilder av dere selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å bli tatt bilde og skyr det som pesten. Grunnen: Jeg føler meg ganske fresh og får stadig tilbakemeldinger om det. Men når jeg ser bilder av meg selv så kjenner jeg ikke igjen den personen. Jeg syns jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på bilde...

OK jeg ser at jeg har et problem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og blir overrasket. At jeg er såååå innmari stygg:( Jeg tar meg absolutt ikke ut på bilder, ser stygg og feit ut. Men, forsåvidt, det er vel sånn jeg er

Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet selv:)

men, jeg har forsåvidt fått samme tilbakemelding fra ulike hold, så jeg tror faktisk jeg ser bedre ut i virkeligheten enn på de fleste bilder...

det hender faktisk innimellom det blir tatt bilder av meg hvor jeg ser utrolig bra ut, men det hører til sjeldenhetene...

Skrevet

hehe.. duer langt fra eneste HI.. noen dager kan eg føle meg "pen" men så ser eg bilde av meg den samme dagen, fy å fy.. er på bilde en ser hvordan en ser ut (føler eg) syns eg ser ganske tykk ut..

Skrevet

Har styggere ansikt og finere kropp enn jeg tror på bilder. Så det går vel sånn ca opp i opp?

Skrevet

Samme her!

I speilet ser jeg om som en ok pen jente, men på bilder ser jeg helt forjævlig ut :(

Skrevet

Ja jeg blir ordentlig forskrekkelig overrasket altså

Skrevet

Blir egentlig positivt overrasket over bilder av meg selv jeg.Etter at jeg ble voksen har jeg heldigivs fått bedre selvtillit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...