Gå til innhold

Vondt i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som får vondt nedentil etter sex? Det presser så nedover på meg når jeg står og går etterpå, dette kan vare helt til jeg legger meg, gjerne 12 timer etter samleie..Jeg har også fått ilinger nedover lårenes bakside, vondt. Hjelper når jeg legger meg ned. Jeg kan også kjenne press hvis jeg har løftet mye på jobb (sykepleier), men da ikke langvarig ubehag. Jeg er 2.gangsgravid. Fødte 1.mann i februar 07, er halvveis på vei med nestemann nå.. Hadde ikke slikt ubehag første gang. Jordmor tror det er pga svakere bekkenmuskulatur siden det ikke er så lenge siden forrige sv-skap og fødsel. Blir litt bekymret når det blir slik..vil jo ikke gjøre noe galt. Samtidig kan jeg jo ikke være helt avholds for sex, min mann fortjener bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med lignende erfaring?

Skrevet

Heisann. Jeg føler det akkurat som deg. Er veldig plagsomt å gå og ha sånn vondt resten av dagen etter man har hatt sex. Jeg har aldri tenkt på at det kan være farlig for fosteret, men tenkte å spør jordmor neste uke når jeg skal på kontroll. Når du skriver at du ikke vil gjøre noe galt fikk det meg til å tenke... hmm.. Jaja, håper svaret ikke blir at man må avstå fra sex.. stakkars mann :P

Skrevet

Er forresten førstegangsfødene så med meg kan det ikke være "svakere bekkenmuskulatur" som din jordmor trodde med deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...