Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hvis den sovnet under måltidet? Lillemor her sovner noen ganger og jeg har brukt å vekke henne for rap... men hun sover jo så søt, kan jeg ikke bare ta henne opp når hun våkner? Eller fungerer det ikke slik?
Sunniva78 har to små Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Tror dette er forskjellig fra barn til barn. Gutten min MÅ rape etter måltidene, ellers våkner han etter en liten stund, gjerne akkurat når jeg har sovnet igjen, hehe... Så det må rapes her i gården ja...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Å ja.Må det.Lufta må ut.Uansett om dem sovner.Ser søtt ut når dem sover,men er lurest og ta dem forsiktig opp og prøve.Har lett får og våkne og vondt i magen hvis ikke.Noen ganger jeg ikke fikk ut noe,så tok jeg min opp igjen etter en stund.Da kom en kjempe svær rap....Kommer ikke rapen,ligger lufta i tarmene og dem får vondt.Noen ganger tar det evigheter før rapen kommer.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Nei, det har jeg aldri gjort nesten... Om natta har jeg aldri tatt han opp for rap, selv om han spiser mange ganger... Aldri hatt noe problem
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Her i gården raper vi sovende. Hvis han sovner ved puppen legger jeg ham bare over skuldra og vugger litt så kommer stort sett rapen selv om han sover. Han blir veldig urolig hvis han ikke får opp luft.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Hehe tulla mi raper ved puppen før hun sovner innimellom hun slipper puppen, tar en liten pause og så kommer det en rap da slipper jeg å løfte hun opp å vekke, så sutter hun litt å sovner
:)venter jente nr 2 Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 nei, har aldri gjort det. han raper når han får mat når han er våken på dagtid og kveldene, men har aldri rapet når han har spist og sovnet. har hørt at når de ligger helt flatt kommer lufta ut av seg selv, men om det stemmer eller ikke, aner jeg ikke i det heletatt altså..! men her i gården har det aldri vært nødvendig med raping når han sover.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 HI her, hun sover rundt på natta men tenkte mer på dagtid, hun har en tendens til å sovne til mattid da. Kan heller ikke begynne å løfte henne opp for rap, da våkner hun!!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 kun på dagene, men ikke på natta..Han er heldigvis en fiser (hehe) så det kommer vanligvis ut uansett..
Hildeks Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Har du prøvd å snu om på det? altså at hun får pupp når hun våkner og ikke sovner? funka her! mi var på samme måte, og fikk jo ikke i seg så mye som hun egentlig trengte, + at hun spiste oofte!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Ammer desverre ikke, men de 2 første måltidene på morgenen er det etter hun har våknet. Men så er hun våken helt til neste måltid og da må jeg jo gi henne mat ca etter 4 timer. Så sovner hun en liten dupp på 30 min. Det er de siste dagene hun har begynt å sovne under måltidet, og jeg har latt henne sove de 30 minuttene. Så kommer rapen igjen når hun våkner! Hehe, ikke enkelt dette! Hun spiser ca 180 ml ved hvert måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå