Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hva må man gjøre for å få opp hurtigtekst når man skal skrive inn brukernavn f.eks.? På den bærbare kommer det opp forslag når jeg skal skrive inn brukernavn her på dib f.eks. Men på den stasjonære har mannen min skrudd av alt sånt. Men i og med at han har sin egen pc så vil jeg fikse det sånn jeg er vat med å ha det på denne. Han husker ikke hvilke innstillinger må man forandre på i farten.
danieI Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 verktøy alternativer for internett innhold autofullfør.....og kyss av for brukernavn/passord
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 thank you! Skal mobbe manne grundig for at jeg måtte ha hjelp av en annen mann til å fikse dette!
danieI Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 your welcom men jeg føler meg ikke veldig mandig fordi jeg visste dette dah har du ikke et bilspørsmål? :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 dårlig med bilspørsmål altså! ...forresten så funka det ikke... testet det på facebook nå... logga meg inn og logga meg ut, men da jeg skulle logge inn på nytt måtte jeg jaggu skrive inn alt enda en gang.... hmmm...
danieI Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 du må lukke internett explorer og ta opp ett nytt vindu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå