Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk først ibarnetog med eldstejenta, lillesnuppa satt godt innpakket i vogn og så på. Var veldig stas med eldstes første tog, ja:-) Så hørte vi på talen i byen, dro til noen venninner av meg og spiste pølser og is med barna. Deretter bar det videre til aktiviteter på skolen i nærområdet. En knallfin dag:-) Jentene var hvertfall fornøyde!

Hvordan hadde dere det i går, da?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en KJEMPE fin dag!

Begynte med regn, men så fort vi kom oss inn i toget, så slutta det å regne!

Men det var fremdeles surt, så vi gikk fort hjem igjen!

Fikk besøk av svigers, mamma og pappa! Kosa oss med pizza og kaker! Junior hadde det veldig koselig, det hadde vi også!

Skrevet

Vi hadde det veldig kaldt , men en fin fin dag.. Ungene la seg så fornøyd... fulle av godis og is.. Akkurat sånn det skal være..

Skrevet

Lilegutt her og koste seg veldig!!:-)) Gikk først i tog sammen med pappan og klassen hans, så gikk vi hjem til en venninne av meg som bor i byen. Så dro vi til svigers på snitter, jordbær og is. Så dro vi hjem til oss hvor vi hadde arrangert 17.mai middag for familie,, svigers og min familie. Koste oss med god mat og gode kaker.

Ut på kvelden kom det noen venner, og vi koste oss med vin og nattmat:o)

Perfekt dag!! (selv om det øspøs regnet i toget)

Skrevet

Været var fint, men dagen var slitsom, og irriterende pga voksen folks manglende ansvarsfølelse overfor plikter de selv tar på seg.

Skrevet

hadde den fineste 17 mai noen gang, vi hadde barnefri så koste oss hjemme med deilig frokost og kos, så en lang tur i skogen før vi dro til noen venner på ettermiddagen og grillet :) utrolig fin kjærstedag!!!

Skrevet

knallkoselig dag!! vi så på toget, med svigers. mini eeelsket det, satt som en engel i vogna. så gikk vi etter toget opp til stadion og snakket med litt kjente, spiste pølser og kake, og koste oss.. så gikk vi hjem, mini sov litt, mens vi slappet av en times tid i sofaen. så var det til mine foreldr eog grille. fint vær hele dagen, selv om det var litt kald vind!! kjempefornøyd med dagen!

Skrevet

Jeg hadde den fineste 17.mai på mange år. Var så koselig!

Svigers og svigersøster kom faktisk for å feire sammen med oss. Så vi hadde både hans og min familie med. Gikk i tog i snøvær og frøs. Så var det på skolen og spise kaker osv. Etterpå var det middag hos mamma og pappa. Kjempe-fin dag! :)

Skrevet

Hadde det kjempekoselig :)

Det regnet/snødde, men det stoppet ikke oss :) Vi kledde godt på oss, gikk og møtte verdens beste venner som vi så på toget sammens med, så gikk vi med unga til en ny lekeplass i nærheten hvor de lekte og stoorkoste seg :) Spiste pølser, gikk rundt og tittet i byen, kjøpte en shake og dro så hjem hvor vi spiste god mat, koste oss med godteri og film :)

Mini hadde den beste 17-Mai feiringen noensinne :) VI og :)

Skrevet

Vi hadde en helt toppers dag :D Ble helt perfekt, var ikke meldt no bra vær , men vi fikk jo både oppholds og sol :D Var i byen og så på tog og spiste på restaurant,vi fikk bord til 8 med en gang uten venting,råflaks :D

Så dro vi hjem til pappan til niesa mi og spiste kake og is med jordbær :D

Etter det dro vi på tivoli,der vi ble til klokka var GODT over leggetid,tuppa fikk 10 bamser som kjæresten min vant,så hun var glad og fornøyd da vi dro hjem med poser fulle av bamser,baconsnacks og gassballong! Ei sliten pie som la seg ja! Siste vi hørte fra henne etter hun la seg var et stille "hurra" før hun sovna :D Herlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...