Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder nå på å prøve(gjort siden jul) og testet negativt på onsdagen, torsdagen forventet jeg mens, og da kom det bare en liten dråpe blod, siden da har det ikke kommet noe annet enn litt rosa/brunt slim. Kan ikke bare denne mensen komme så vi får sette igang å prøve igjen?? Irriterende å gå slik å vente, kjenner jo mensmurringne....

Unnskyld, må bare få ut litt frustrasjon her, ville jo så gjerne at det var en liten spire på gang denne måneden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen, er du sikker på at du ikke er gravid nå da? Du testet jo før IKM, og noen produserer ikke nok hcg til at det slår ut på testene før noen dager etter IKM.

Noen får en liten blødning rundt IKM, og det kan være festeblødning. Og mensmurring kan også være pga egget holder på å feste seg.

Jeg hadde iallefall ikke gitt opp håpet helt enda hadde jeg vært deg. Ta en test om noen dager dersom TR ikke kommer for fullt!?

Skrevet

Nei, kan jo selvfølgelig ikke være helt sikker. Det sto på testpakken at den kunne vise graviditet fra 4 dager før forventet mens.

Er litt redd for å håpe, også kanskje er det ikke noe liksom. Jaja, får vell smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Hilsen en somå finne seg noe annet å tenke på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...