Gå til innhold

hei jenter.vil dere se hit litt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester i går med sånn strimmel test. Fikk opp en svak strek, det samme gjorde jeg i dag. Er disse til å stole på? Jeg kommer til å kjøpe en CB i morgen uansett..Men lurte på om det er andre her med noen formening om dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet svakt medstrimmel 3 dager på rad.. kunne såvidt se at den ble sterkere for hver dag.. så på dag 3 tok jeg en cb digita og der sto det GRAVID! :)

 

gratulerer med graviditeten! og lykke til! :D

Skrevet

De billigtestene jeg tok før IKM var veeeldig svake, CB hadde samtidig et klart kryss.

Skrevet

Jeg hadde også veldig svake billigstrimler i begynnelsen og var gravid! Så kan nok si gratulerer!!

Skrevet

testet veldig svakt med billigstrimmel jeg også!

Så da er det bare å si gratulerer"!!!!

Skrevet

Testet også med billigtest ,kom en svak strek som jeg nesten ikke kunne se,så kjøpte jeg en CB da kom det frem GRAVID med engang;) Bare å gratulere deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...