babyboy22 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Maser om disse vognene jeg Trodde egentlig jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Tautonia vogn med 3 hjul, også får jeg høre at de er mye mer ustø enn vogner med 4 hjul. Forstår jo at det er mer stabilt med 4 hjul, men er det sånn at en sportsvogn med tre hjul kan tippe over når barnet er 1-2år og veldig aktiv oppi der??
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 hvis det er mye sne om vinteren der du bor kan d nok lønne seg med fire hjul, dette gir en bedre fremkommelighet...
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Liker ikke 3 hjulinger personlig,har kun negative erfaringer med velting.
har4barn Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Hadde trehjuling til sistemann, men den solgte jeg ganske fort. Var ustødig på vinterføre (bor ikke i byen), og jeg syntes den beskyttet dårlig mot snøvær (han snødde ned pga kort kalesje). Hadde en Teutonia. Denne gangen blir det kun 4-hjuling for meg, selv om trehjulingen var utrolig komfortabel å trille. Du vil vel møte mange forskjellige meninger om dette, men jeg går tilbake til 4-hjulingene!
Yada Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Dette med at 3hjul blir ustø, gjelder det både svingbare, og ikke svingbare? Jeg vil ha vogn med svingbare forhjul, men fins det i 4 hjul?
LabbogLine Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det lurer jeg også på... Ønsker også en med 4 hjul der de forreste hjula er svingbare:)
Miss Dynamite Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 ja det finnes 4hjulinger med svingbare forhjul.. Vet at den mutsy har den.....
Madamina Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Ikke alle trehjulinger velter. Vi har TFK og synes den fungerer godt. Men forhjulet har tålt dårlig å gå opp og ned fortauskanter. Hadde ikke orket "gammeldags" firhjuling hvor man må løfte vognen hver gang man skal snu. Folk ser veldig fornøyde ut med Bugaboo, selv om den gikk dårlig ut i F&B testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå