:) AprilSkatt :) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er en jente på 20 år som fikk en sønn 29 april. Jeg bor sammen med barnefaren i akershus. Gleder meg til å bli kjent med dere her inne )
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 grattis med baby og velkommen hit. er ikke så mye liv her alltid da... :/
Jente89 ♥ Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Heihei, Gratulerer med liten gutt og velkommen hit Jeg har ei datter på 2 i september, og vi bor i Trondheim! Håper du finner deg til rette her inne !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå