Gå til innhold

hva slags type klær kler du babyen din i??

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker strikket og heklet tøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt av merke klær!

Skrevet

strikket og heklet er stas, men har ikke så mye av det desværre. kan ikke strikke og helkle selv. men ellers så kler jeg opp dem i vanlige barneklær fra barnetøysbutikker. ikkeno merkeklær. det prioriterer jeg ikke.

Skrevet

myke,behagelige klær.

body og strømpis stort sett.

Skrevet

Til anonym 13:31!

Hvor får man tak i det merket som heter KLÆR?

Er de fine,slitesterke, dyre, billige?

Fortell oss litt om dette merket....

Skrevet

Herregud...for en fjant du er...merkeklær da...fornøyd? Skreiv heller ikke MERKET klær, så bare slapp av, kverulant! Synd for deg at du ikke skjønte det jeg skreiv da. Sier litt om din IQ!

Skrevet

Ja, fortell meg nå hva det sier om min IQ?

Skrevet

Veldig lav, ellers er du en heidundrende kverulant. Trenger jeg å si mer?

Skrevet

Akkurat, så det er på den måten IQ måles.....(?)

Du glemte forresten et alternativ;

Kanskje jeg skrev dette kun for "underholdningens" del?

Det er jo slettes ikke umulig.

Avslutningsvis, så kan jeg jo informere deg om at jeg er et særdeles avslappet menneske, på alle måter.

Skrevet

Alle andre her inne forstod innholdet i min setning. Derfor stiller jeg spørsmål til din uttalelse og IQ.

Underholdning? Ja, det må jeg si var underholdende. Eller ikke?

Skrevet

Jeg har da ingen interesse av å underholde deg. Ei heller å prøve på dette. Det var kun ment for egen "vinning".

Kjenner at jeg må le litt av deg nå, når du faktisk tror at jeg ikke FORSTOD innholdet i setningen din.

Det var ikke sånn da, at det faktisk var du som IKKE forstod at det jeg skrev, kun var ment som en spøk?

Om den var god eller forferdelig dårlig, DET er derimot diskuterbart!

Skrevet

Takk for tipset, men jeg er svært tilfreds med min fritid, og livet generelt.

Kjeder meg aldri.

Det er ganske så festlig å se hvor ofte kommentarer som: "skaff deg et liv/en hobby" o l, dukker opp, når enkelte slipper opp for svar her inne

Skrevet

Har det slått deg at ikke alle gidder å sitte her og diskutere deg? Derfor bare fortelle deg at du ikke er intressang noe mer, og ber deg ryke og reise? Kan sitte her i hele dag jeg og fortelle deg hvor verdiløs den første kommentaren din er, men har rett og slett ikke lyst til det, så da ber jeg deg bare finne på noe annet.

Skrevet

Ja, sånn kan man også si det.

Forstår da vitterlig godt at ikke "alle" har interesse av å diskutere meg, hvorfor skulle de ha det?

Dette var da en diskusjon mellom TO mennesker, meg selv og en annen anonym (som forøvrig slapp opp for svar), eller tar jeg feil?

God tur!

God natt!

Eller kanskje mer relatert til denne dagen;

God ettermiddag!

God sommer!

:)

Skrevet

Ja...Deg om det. Kjenner at jeg ikke gidder og bruke mer energi på deg. Ingenting med mangel på argumenter eller noe slikt, men om du vil det så kan du jo få tro det.

Skrevet

Kjoler, bodyer, bukser, skjørt,genser, heklet og strikkede plagg :)

Skrevet

Takk, det er nemlig akkurat det jeg tror.

Skrevet

Ha ha, syns kommentaren var veldig morsom! Kunne fint kommet med en slik kommentar selv;)

Skrevet

Ja. Morsomt og mobbe folk som ikke har like skriveferdigheter. Jeeze! Mulig anonym som skreiv "merke klær" er dysletiker?

Skrevet

Mjuke klær, som regel bomull. Strømpebukse og body på dagtid. Gjekk me ut ein tur så heiv eg berre kjole over då ho var lita. No så går det meir og meir i mjuke bukser. Ull om natta som regel.

Eg liker og godt strikketøy, men me har lite av det. Kjoler liker eg og godt, men mallo kryper enda, og dei er litt for lange. Så snart ho begynner å gå så har me mange kjoler klar. =)

Skrevet

Det var ikke mobbing, herregud. Folk må ikke ta alt så negativt!

Skrevet

Litt sjølvironi har aldri skada nokon. Personlig ler eg med når folk kommenterer skrivefeilene mine på ein morsom måte.

Skrevet

Til anonym 13:31!

Hvor får man tak i det merket som heter KLÆR?

Er de fine,slitesterke, dyre, billige?

Fortell oss litt om dette merket....

Er ikke dette mobbing? Det er rett og slett dissing av at anonym 13:31 ikke skreiv ordrett; merkeklær. Syntes det er dårlig at noen mobber folk som kanskje ikke er 100% feilfrie i norsk skriftligkunnskap!. Skjerp dere.

Skrevet

Ingen er 100% uten skrivefeil, men noen skrivefeil er morsommere enn andre! Denne var litt morsom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...