:) AprilSkatt :) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Den lille prinsen ble født 29 april på ahus, en dag etter termin. Han veide 3360 og var 50cm lang. Helt perfekt såklart ) Fødselen gikk veldig fint, og jordmora var helt knall. Reiste hjem etter to dager, og har bare kost oss siden vi kom hjem. (vært uten pc en stund, derfor så sen oppdatering.. ) Lykke til videre alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå