Gå til innhold

Noah Leander. hva mener dere om dette navnet da jenter?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

SLITER stort med valget av navn til prinsen som kommer i september. Skifter mening vær eneste dag omtrent, men har alltid Noah Leander med meg i tankene, hva mener dere om dette navnet? bli kjempe glad for svar!:)

*spent*;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To poppisnavn, jeg er ingen kjempefan av noen av dem desverre. Syns Noah er ok, men misliker Leander, og sammen ble det "too much" for min del ;)

Skrevet

Synes du bør velge det viss du alltid har tenkt på det som fint, mens de andre skiftes ut daglig:) Det aller viktigste er jo at du (og pappaen) er fornøyd med navnet til babyen:)

Personlig: Hadde nok valgt et annet da jeg ikke er fan av noen av de to navnene..

Skrevet

d er jo et kjempe fint navn.. men det er utrolig mange som bruker d navnet for tiden... så d kan jo hende at d blir flere som heter d i samme klasse etterhvert..

Skrevet

Jeg synes det blir litt klissete jeg.

Noah er fint men kjeeeeeedelig! Og Leander er ikke et pent navn i mine øyne :-S

Beklager..

Skrevet

når jeg hører de navnene så tenker jeg på.

Noah Leandrer = Utlending Vugge

Dette fordi jeg kjente en som ikke er Norsk som heter Noah. Og der jeg jobber selger vi Leander vugger=)

Ikke for å være slem da.. Syntes ikke navnene er stygge, men det er det jeg forbinder med dem. Også er de veldig mange som får slike navn om dagen. Syntes det er litt mye av det,men om det er det du/dere liker så DRIT i hva andre tenker, mener og syntes og la barnet ditt hete AKKURAT det=)

Skrevet

Min venninnes sønn heter Noah Leander =)

Skrevet

jeg skjønner ikke helt den Lenader hypen! synes rett og slett det er litt flaut å velge dette navnet

Skrevet

Leander var et av mine topp-navn på guttenavnelista, men samboern likte det ikke, og vi får jo ei jente uansett.

Noah er veeeeldig oppbrukt synes jeg, så det ville jeg ikke valgt. Det er mye brukt både alene og som dobbeltnavn. Men det er jo dere som bestemmer:-)

Skrevet

synes det er kjempefint jeg!! :) velg det om dere har roen for det!

Skrevet

Kjempe fint!!:) velg det vis du/dere liker det!!... alltid mange som ikke liker det og det navnet... så ingenting og bry seg om... finner aldri et navn "alle" liker...

har selv en sønn med Leander til mellom navn, og har fått masse positive tilbakemeldinger på navnet!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...