Hera83 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hvor tynn er den? Er den såpass tynn at dere blir i tvil om det er utflod eller vann? Det kommer et eller annet hos meg nå. Er vant til at den er ganske tyntflytende, men den der var ekstra tyntflytende.. Men samtidig kommer det noe som er litt tykkere, så det er nok bare utflod hele greia. Lukter ingenting, by the way... Er det ikke noe med at utflod tørker hvitt, mens fostervann tørker blankt? Er 37+1..
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 dytter denne jeg da jeg også lurer på dette. Er 38+4
lindamalmsten Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har akkurat samme som deg, men føler ikke at det er fostervann. Lekker Ikke alltid, men noen dager mer enn andre. Så jeg tror nok det bare er utflod. Hadde det ikke lekket hver dag hvis det var fostervann? Jeg er 35 uker på vei. Men har hatt det sånn en lang stund og alt har vært bra med minstemann under hele tiden ifølge jordmor, så jeg tror ikke at jeg lekker fostervann. Men jeg har akkurat samme "symptomer" som deg.
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg ble sendt på sykehuset for sjekk da jeg også "lakk" en god del. Det viste seg å være veldig tyntflytende utflod heldigvis da jeg bare var 24 uker på vei. Har hatt det slik hele tiden etterpå. Hvis du er usikker er det jo bare å kontakte jordmor da. Er mye bedre å få det sjekka enn å gå rundt å lure.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Syns det høres ut som utflod, eller rett og slett litt "rest-urin"(som faktisk kan være luktfri). Slet med dette da jeg var like langt som deg, spesielt når hodet begynte å feste seg skikkelig. Nå er det derimot bedre, kan til og med droppe truseinnlegg på dagtid!! Så det kan nok være modningsprosesser og svangerskapsforløpet som påvirker kroppen.. Men det sies jo også at du skal kontakte sykehus hvis du mistenker at du lekker fostervann! Og de får betalt for å gi deg svar, ro og undersøkelser. Så ikke bekymre deg for mye før du ringer dem, du er jo "fødeklar" ukemessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå