Gå til innhold

noen som har prøft babykjeksen til hipp ? 6mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på rett over 6mnd nå,åhar kjøpt denne kjeksen,men syntes det så litt skummelt ut(tenk hvis han får biter i halsen) tror jeg moser med litt melk.. erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har prøvd den. (Jeg synes den var veldig god!!) Det blir veldig mye klesvask av den, for det blir liksom litt grøtete konsistens når den blir blanda med spytt, og noe av det kommer jo ofte ut igjen.

Har ikke hatt problemer med at det blir biter som setter seg i halsen. Tror den nærmest løser seg opp i munnen jeg.

Skrevet

ok,ga du fra 6mnd av da ?

Skrevet

Nei han var vel 8 tror jeg. Var først da jeg oppdaget den kjeksen. Sikkert lurt å bløte den i mm/mme i begynnelsen når h*n ikke er eldre.

Skrevet

Bare drit.Fikk i halsen mange ganger.Kjeksen bare brakk i store biter.Farlig.Min er 8mnd nå.Setter enda fast.Kastet kjeksene i søpla.+ ENORMT søte var kjeksene også:(

Skrevet

Har lett etter den, har ikke sett den på lang tid. Hvilke butikker/kjeder selger disse kjeksene?

Skrevet

emlie var 6 mnd da hun fikk. jeg delte den opp i biter og ga.

når a var 8 mnd klarte hun selv =)

Skrevet

vi kjøpte den på obs

Skrevet

Ja, min elsker der, fikk prøve de da han var ca.7 mnd...nå er han 11 mnd og eeeelsker de, og ja, litt ekstra grisete, men det er verdt d ;P

Skrevet

Vi har prøvd kjeksen på gutten min på 9 mnd, men han vil ikke ha dem.....

Skrevet

Det står da virkelig på pakken at vis barnet ikke tygger enda skal man bløte dem med mme/mm.... (til disse missfornøyde)

Sønnen min elsker dem:) han har fatt siden litt etter 6mnd og frem til nå snart 9mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...