golddust Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 sønnen min(3mnd) klarer ikke å suge på flasken.. har prøvd Avent-flasken, og dr.brown-flasken, men han får det ikke til.. noen som har barn som har/har hatt samme problemet, og som har funnet en flaske som funker? svært takknemlig for svar og råd!
Knøttefrøken Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Du må ikke gi opp. Jeg prøvde mange ganger før han tok flaske. Vi bruker avent. Kanskje han tar flaske etter 5 forsøk, 20, eller 50... forskjellig fra unge til unge. Så du må bare prøve mere. Vet forresten at NUK har noen flasker med latex smukker som ligner mye på brystvorte(iforhold til de andre flaskene)... Får dem på babyshop
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 MAM Ultivent er og anbefale=) Blir som ei brystvorte:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hei:)) har to barn som kun har fått mme. ville ikke ha avent flaske.. har funnet noen kjempe gode på apoteket som heter chicco. super gode. de må du prøve.. lykke til
golddust Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 ååå, da skel jeg prøve desse tuuusen takk! blir så sliten av å amme å amme. hele tiden.. småen er aldri fornøyd:(
Knøttefrøken Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 jeg også har disse chicco flaskene, men har hørt at de nå har gått ut av produksjon. Har hvertfall lett forgjeves etter smokkene til de flaskene uten å finne de
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 MAM sine flasker vil jeg også anbefale. Lillegutt ville heller ikke ta flaska før vi prøvde MAM sin. Nå tar han hva som helst:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 bruk avent.. er de som er mest lik puppen. måtte "tvinge" dattera mi til og venne seg til flaske jeg og.. så tar litt tid
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Etter to dager med NUK flakser, så tok hun også avent sine=) Hadde NUK med latex smokk på. Men jeg liker best avent, for der passer alt i serien sammen! Kan ha flasketuttene på tutekoppen, og alt kan brukes omenannen. Genialt;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå