Gå til innhold

dere som gir flaske, hvilket merke er "best"

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min(3mnd) klarer ikke å suge på flasken.. har prøvd Avent-flasken, og dr.brown-flasken, men han får det ikke til..

noen som har barn som har/har hatt samme problemet, og som har funnet en flaske som funker?

svært takknemlig for svar og råd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi opp. Jeg prøvde mange ganger før han tok flaske. Vi bruker avent. Kanskje han tar flaske etter 5 forsøk, 20, eller 50... forskjellig fra unge til unge. Så du må bare prøve mere.

Vet forresten at NUK har noen flasker med latex smukker som ligner mye på brystvorte(iforhold til de andre flaskene)... Får dem på babyshop

Skrevet

MAM Ultivent er og anbefale=) Blir som ei brystvorte:)

Skrevet

hei:)) har to barn som kun har fått mme. ville ikke ha avent flaske.. har funnet noen kjempe gode på apoteket som heter chicco. super gode. de må du prøve.. lykke til

Skrevet

ååå, da skel jeg prøve desse :) tuuusen takk! blir så sliten av å amme å amme. hele tiden.. småen er aldri fornøyd:(

Skrevet

jeg også har disse chicco flaskene, men har hørt at de nå har gått ut av produksjon. Har hvertfall lett forgjeves etter smokkene til de flaskene uten å finne de

Skrevet

MAM sine flasker vil jeg også anbefale. Lillegutt ville heller ikke ta flaska før vi prøvde MAM sin. Nå tar han hva som helst:)

Skrevet

bruk avent.. er de som er mest lik puppen. måtte "tvinge" dattera mi til og venne seg til flaske jeg og.. så tar litt tid

Skrevet

Etter to dager med NUK flakser, så tok hun også avent sine=)

Hadde NUK med latex smokk på.

Men jeg liker best avent, for der passer alt i serien sammen! Kan ha flasketuttene på tutekoppen, og alt kan brukes omenannen. Genialt;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...