Boulengerina Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Kjenner dere at ting begynner å gjøre seg klart til fødselen? Jeg har termin på torsdag og kjenner en del murringer og slimproppen har gått:) Men tror egentlig jeg kommer til å gå noen dager over tiden denne gangen også, selv om jeg håper å ha blitt 3-barnsmor iløp av neste uke:)
Dubros Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har termin på tirsdag, men synes jeg kjenner skremmende lite til at noe er på gang. Er forberedt på at jeg kommer til å gå leeenge over, men på den annen side er jeg ikke forberedt på det i det hele tatt. Har akkurat løpt noen etasjer opp og ned i trappene her i oppgangen (glad jeg ikke møtte på naboene...hehe..) og kanel er inntatt i forholdsvis store mengder. Ikke at jeg har noen tro på at disse rådene egentlig fungerer, men noe må man jo ta seg til i denne ventetiden..
Dubros Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Kan jo tilføye at jeg har masse kynnere og innimellom litt menssmerter. Men kynnere har jeg hatt mye av hele svangerskapet i grunn, og det har ikke vært sååå sinnsykt med menssmerter heller. Slimproppen har jeg ikke sett noe til...jaja....det kan jo bare starte også.
2prinsemamma Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Åsså termin på tirsdag... håpe håpe det skjer nåkka snart... glede mæ sånn!!!!!
Dramatica Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 termin på fredag.... Kjenner det er noe, men vet ikke helt hva det er..! Slimproppen har ikke gått, men regner den går samtidig med at riene kommer slik som sist gang....
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har termin i dag, og finner for øyeblikket stor trøst i at x% føder innfor den siste uken før og den første uken etter termin. Har hatt en del murringer siden forrige fredag og ganske mye vonde kynnere, så jeg håper det er noe i gjærdet:)
neekap Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Har termin på onsdag, men satser på å føde under fullmåne på tirsdag :-)
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har også termin på torsdag,men tror nok jeg kommer til å gå over.. Er mitt første svangerskap så det blir nok litt overtid.. Har heller ikke kjent noe tegn til at det skal skje noe,ser ut at lillemann trives veldig godt inni mammas mage:-)
maiprinsen Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 har termin på søndag, håper småen kommer i løpet av uken. Hadde rier noen timer på tirsdag som var, men snakk om å bli snurten når det ga seg. Løpe trapper??? Hva hjelper det til med? Skjønner det skal gi fortgang altså, men hva gjør det med kroppen vår så det går fortere? Vet at de anbefaler å gjøre det på sykehuset om riene stopper opp mens du er der, så må jo være en viss virkning. Lykke til til dere alle forresten!!!!
mamman te JM og M Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 har termin torsdag 22!! men håper å være ferdig te da, har ikke mye tru på det i å med at æ gikk 6 daga over sist!!! men har funnet ut at ungen kjæm ikke før han skjøl har tenkt det!! 1mai var vi i konfirmasjon, 2 mai begynte vi å flytte, 4 mai vaska æ ut av leiligheten, 10 mai bryllup, 11 mai gudmor i dåp pluss at æ gikk i tog 17 mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! å i tillegg har æ ikke sittet på rompa de andre dagene heller, ordna i skap å div hen å baka å div....... men kommer det noen baby???? nope!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu e æ klar te at han kjæm :)
benann Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 termin lørdag, begge de to andre kom på termin, såregner med at han her også gjør det!
manne80 Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Termin onsdag. Kjenner stikkinger nedentil hver dag,ganske vonde. Har hatt det i 2 uker. Ellers har jeg hatt 2 morgener hvor jeg har våknet med det som må være kynnere.(har ikke kjent noe til det tidligere) så noe modning er på gang,men det kan jo likevel ta lang tid. Håper det skjer snart ja:-)
Litho79 Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Termin på søndag, den 25. Slimproppen gikk for nesten to uker siden. Har endel kynnere, nedpress og mensmurringe i mage og rygg...(hodet er også festet) Føler av og til at noe er på gang, men så gir det seg. Vel, får bare vente å se når den lille vil ut- spennende i alle fall. Har også litt tro på fullmåne:O) Lykke til alle sammen!
Linda 1975 Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Jag har menstermin i dag. Ultralydstermin på lørdag, så hoppas han kommer någon dag denna veckan. Har haft mycket kynner og menssmerter den sista veckan, kænner att gutten vill længre och længre ned. Ær en del kvalm og kallsvettar mye idag. Så nu sitter jag och hoppas på att detta er tegn på att det snart skjer noe. Vill ønska er alla lycka till med er fødsel.
hmmm? Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 har termin nå på tirsdag, men gullet mitt kommer nok før den tid.. vannet mitt gikk i dag og nå har jeg litt mageknip som jeg håper bygger seg opp etter hvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå