Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal på 3 kontroll imorgen, har hatt vondt den siste uken, så er så nervøs. Den hadde ikke vokst så mye de forrige gangene, og det syns ikke utenfra. Er så redd for operasjon... :/ Noen som kan oppmuntre?
*Smiley* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har operert.Det gikk fint det:) Skjønner at du gruer deg hvis du må operere. Vanncyster sprekker ofte av seg selv , så kan jo hende din gjør det.Jeg hadde cyste på str med en tennisball.Var ikke vanncyste da , så jeg måtte operere uansett.Fikk infeksjon i kroppen . Det er ingen fare for at du får det da.Hadde en litt annen type jeg. Men hvis du må operere , så er det bedre enn å gå å ha vondt. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hvor er den hen da? Jeg hadde en bak/over øyet, og da ble jeg lagt i narkose. så kjente ingenting
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Den ligger mellom urinblæra og eggstokken på venstre side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå