Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Bare lurer på om jeg er uheldig som har en sambo som gir ufattelig lite oppmerksomhet i graviditeten...om jeg har for store forventninger til å bli "vartet litt opp"??? Han hjelper meg hvis jeg spør direkte, men tar lite initiativ på egnehånd... Jeg er nok en veldig selvstendig jente til vanlig som aldri ber om hjelp uten at jeg virkelig trenger det...kanskje jeg kan skylde meg selv...
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Ja, alltid :-) Han flytter tilogmed på glasset mitt om jeg ber ham om det, selv om jeg kan gjøre det like raskt selv. Han skreller og skyller jordbærene mine, tar på meg sokker osv. Og jeg er ikke gravid :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hehehehe ja da er du heldig Mylian *2pp* Men min er nesten sånn han å. Gjør alt jeg spør han om hjelp til. er jeg syk f.eks så går han i butikken å kjøper alt det han vet jeg er glad i. For å få meg til å få i meg noe mat. Men jeg liker som regel å ordne opp selv, men å bli behandlet som en prinsesse en gang iblandt skader ikke i det hele tatt. :-) SÅ DU FÅR BE MERE OM HJELP AV SAMBOEREN DIN HI :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Nei men det har jeg aldri forventet heller, men han hjelper meg med det jeg trenger hjelp til som å få på sokker når jegikke får til grunnet bekkenløsning og stor mage. Tar allt av skift og ting med barnet vårt når han er hjemme så jeg kan slappe av. Hanhar alltid hentet drikke til meg om jeghr bedt om det gravid eller ikke. Men jeg ber han bare om det når han er på kjøkkenet alikevel. Og jeg gjør da det samme for han om han spør. Blir jo også selvfølgelig at lager en seg te så spør man om den andre vil ha. Smører en seg litt kveldsmat så hører man om den andre er sulten også. Fordi er like greit å gjøre det for begge om man er i gang.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 behandler du han som en prins da HI? *slik du vil andre skal være mot deg, skal også du være mot dem*
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Nei, heldigvis ikke! Vi er relativt likestilte. I enkelte perioder er det jeg som varter opp ham mest, og i andre perioder er det omvendt. Varierer ut fra hvor slitne vi er, eller hvor mye overskudd vi har, hvor stort press det er på jobben etc. Jeg er også selvtendig, og liker det best slik. Jeg vil heller bli tatt seriøst enn å være en dolle som trenger oppvartning i alle bauer og kanter, selv om litt ekstra omtanke innimellom ikke er å forakte
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 har det akkurat som deg. ingen prinsesse her nei.
Resilience Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Ja ganske! Han er en drøm. Jeg er veldig frisk og rask og trenger ikke så mye hjelp, men han erfantastisk. Til vanlig, men spesielt etter at jeg ble gravid.
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Klart jeg er heldig, han er kjempesnill og gjør alt for meg, tilogmed uten at jeg må mase :-) Godt å ha omtenksom mann altså. Skulle nesten bare mangle siden jeg styrer skuta fra morgen til ha nkommer hjem :-9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå