anette staiiiiii Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 en stram lukt fra urinen,tisser hele tiden,kan stå opp opptil 2 ganger om natten,da holder blæren på å sprenge,litt ømme pupper,super trøtt.Skulle hatt mensen i går,spennende
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Stram lukt og at du ofte må på do kan være symptomer på uvi, er du sikker på at du ikke har det? Ellers lykke til! Håper TR ikke kommer!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Åi så spennende da!! jo da, jeg hadde den sinnsykt stramme lukta av urinen. helt grusom. I tillegg får man så mye bedre luktesans når man er gravid. Jeg hadde også litt ømme pupper og var supertrøtt. kan jo fort være litt psykisk, men i mitt tilfelle var det ikke det. Skulle hatt mensen i går?? Da kan du jo teste da!! En test sies kan være positiv fra samme dag du venter mens. løp å kjøp!!! :-) ...morgenurin er jo best da.. men jeg anbefaler Clearblue Digital. Der står det enten eller, så slipper du å lure. Tvi tvi
anette staiiiiii Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 Ja,skal teste i morgen tenkte jeg,blir spennende om ikke tr dukker opp. Har en sinnsyk rar lukt av urinen,har aldri hatt det før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå