Gå til innhold

Jeg sovna kvart over ni i går kveld jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt etter ungene.

Det var deilig det. Har hatt en sjeldent lang natt.

Så det ble ikke film eller noe annet på meg i går kveld:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel deilig tenker jeg =)

Sliten etter dagen du også altså?? ;o)

Skrevet

Jeg la meg halv elleve. Gummismannen ruslet blid og fornøyd opp på soveromet etter meg (ikke hver dag jeg legger meg sååå tidlig), men selv om han bare kom 5 min senere, snorket jeg allerede høyt da han ankom rommet, ha, ha!

Skrevet

Så deilig å sove ut da jenter!!!

Hadde jeg vært like smart, så hadde jeg også lagt meg LITT tidligere:-)

Men nå har vi alikevel fått litt ut av dagen da. Vi har gått lang tur, vært på kaffebesøk hos gode venner og vært i Tarzanparken og hengt i lianer:-) Til og med lille rosa var en ekte orangutang og sveivet avgårde hengende etter de små lankene sine!!!

Skrevet

Jeg bakte kaker til klokken 3 på natta, og siden klærne ikke var heeelt i orden var det tidlig start på dagen.

Men du så deilig det var å legge seg, tok ikke mange minutter å sovne nei, selv om jeg egentlig skulle se på film...

Skrevet

Hørtes deilig ut med tidlig kveld i går! Var en rimelig travel dag både i og utenfor revehiet også. Vi hadde gjester etter arrangementet på skolen, og det var kjempekos - og da ungene var i seng kl ni burde egentlig vi fulgt etter vi også....

Men så var det både det ene og det andre som skulle ryddes, og så var det en del på tv - så jeg endte opp med nrk's erin brockovitch helt til kvart på to, jeg som aldri ser nattfilm for det blir jeg aaaltfor trøtt av c",)

Skrevet

Jeg også ! La meg senere enn deg, men sov mem.til kl 14 i dag!!! Måtte bare, har hatt sånn underskudd på søvn i det siste at jeg begynte å bli syk (kvalm, sur og greier ;-)

Skrevet

Sur blir jeg også når jeg får for lite søvn - og det er helt naturlig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...