kokelimonke Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Er på jakt etter en solosang til kirken, synes teksten er så fin, link: http://www.sangmannen.no/tekster/Sommarnatt.txt Men skulle jo gjerne ha hørt den og, men finner den ikke på nettet! Noen som har hørt den?
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Vet ikke, men anbefaler deg å legge denne ut på skravle også - og evt gi den ett dytt eller to utover ettermiddag/kveld. Alltid noen som kan svare deg på det meste der... :-)
kokelimonke Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Da prøver jeg det :-) Hvordan går det med nervene? ;-)
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Tja, litt opp og ned.. :-) Men var egentlig mer stressa for et par uker siden for da var det mer som skulle ordnes. Nå er så og si alt i boks, og det er deilig. Blir litt tid til egenpleie nå, samt sette gubben, som nå har pappaperm, til å kjøre litt småting opp til festlokalet nå og da. Slipper det å bli så mye i dagene rett før. Nå som 17.mai er over, er det egentlig 1-årsdag på torsdag som blir første prioritet. Gleder meg masse masse nå jeg. Satt på prøvetime på torsdag, og kjente at jeg virkelig så fram til å sitte der på den store dagen :-) Men kjente selvsagt også nervene da barnetoget samlet seg i kirkeparken i går ;-) Du da? Kontroll på nerver, og alt det andre?
kokelimonke Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Ja, hvordan gikk prøvetimen?! Alt ble som du ville? Man føler seg litt som en prinsesse der man sitter ;-) Begynner å kjenne at det kribler litt nå, nå er det så nærme at man kan si til folk man ser ofte; Sees hvertfall om to uker..! Men fortsatt litt småplukk igjen, presten pleier visst ikke å snakke med folk før en uke før, kjenner jeg blir litt stressa av det!! Får bare prøve å lage et program uten han.. Må kjøpe litt sminkedill og stay-ups,få bestilt negletime og få laget en plan for den store dagen, men ellers er del det meste i boks..tror jeg da.....=O Lykke til med 1-årsdag, en stor dag det og!
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Joda, gikk så fint at Kjempefornøyd med både hår og sminke. Vil ikke ha for mye sminke, men ikke for lite heller... Bruker en del sminke til vanlig, og vil jo ha litt mer enn vanlig sminke samtidig som det hvertfall ikke må for "tungt"... Tror vi fant en balansegang Ang det med presten tror jeg det er like greit å snakke med han rett før. Bortsett fra at det er greit å ha kirkprogram i boks da. Jeg husker hvertfall svært lite av det vi snakket om ang vielsen når vi var der så lenge før som vi var... Men men, jeg får gå gjennom vielsen med typen når det nærmer seg, kanskje han husker litt mer om når vi skal stå der og når vi skal gå dit osv... Har du fått noen tips ang sangen på skravle? Kjempefin tekst da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå