Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har pakka ned: - Tøfler - Joggebukse - Sokker (truser får vi jo der) - T-skjorte - Toalettsaker (tannbørste, tannkrem, deo, dusjsåpe, shampo, ansiktskrem og bodylotion) - Mobillader - Fotoapparat og lader - Bok - Bittelitt tøy til babyen Noen som kommer på noe jeg har glemt da? Bind og bleier til babyen får jeg jo på sykehuset...
Solitude Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 hårbørste kansje flere en 1 bukse og 1 t-skjorte bærbar pc, har du det ?... litt kabal når baby sover.. eller andre spill LYKKE TIL !!!!
Loli Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg synes det var bra å ha med amme-bh jeg da.. Smokker skal jeg ta med neste gang, lille her hadde så enormt sugebehov, de hadde aldri sett maken og det var faktisk de som sa at jeg skulle hatt smokk;) balsam hvis du har langt hår!
wirre;o) Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 vet jo ikke hvor du skal føde, men på ullevål får du bare utdelt noen bleier og noen bind, så der ville jeg tatt med meg noe. Leppepomade- sykehuslufta er tørr. jeg liker ikke sykehustrusene, så jeg ville tatt med meg noen store gode truser. mykt dopapir. men du slipper forsåvidt unne revner..hihi;o)
Mamman til Mari Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Ja, enig, amme-bh er kjekt. Jeg har også hatt bruk for ammeinnlegg (ull og engangs) dagen før jeg dro fra føden begge gangene.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 genser, det syntes hvertfall jeg var deilig på sykehuset, kansje litt sminke om du skal ta bilde i avisen elle noe slikt..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 Skal ta ks på A-hus. Fikk plenty med bind og bleier der sist i hvertfall, så jeg satser på det denne gangen og. Har tatt med 2 joggebukser og to t-skjorter. Regner med at jeg blir gående i sykehusskjorta i hvertfall en dag eller to. Og så har jeg jo klærne jeg drar i. Leppepomade er jeg avhengig av, så den er alltid i lomma mi. Ja, jeg slipper å revne, så dopapir trenger jeg ikke.
Lillesnuppis Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Morgenkåpe. Jeg brukte det når jeg tok mitt ks. Ikke så godt med bukse over magen di første dagene. Åsså ville jeg ha tatt med fler t-skjorter.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2008 Ammeinnlegg, selvfølgelig! Herregud, hva kulle jeg gjort uten dere! Og litt sminke er sikkert greit ja... Tusen takk for hjelpa, jenter, og for lykkeønskningene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå