Gå til innhold

Ks i morra, driver og pakker bagen. Noe jeg har glemt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pakka ned:

- Tøfler

- Joggebukse

- Sokker (truser får vi jo der)

- T-skjorte

- Toalettsaker (tannbørste, tannkrem, deo, dusjsåpe, shampo, ansiktskrem og bodylotion)

- Mobillader

- Fotoapparat og lader

- Bok

- Bittelitt tøy til babyen

Noen som kommer på noe jeg har glemt da? Bind og bleier til babyen får jeg jo på sykehuset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt med egne bind også, de på sykehuset er helt forferdelige..

Også villa jeg hatt med meg mykt toalett papir, ofte på sykehusene bruker de 1 lags tynt dopapir som er hardt og ekkelt og tørke seg med..

Og egne store romslige truser, de man får på sykehusene er i netting og ikke de mest behagelige synes jeg da..

Skrevet

Hei! Har ikke så mange råd å komme med da jeg er akkurat blitt gravid med førstemann. Ville bare ønske deg mye mye lykke til, du er jo sikkert kjempe spent =)

Skrevet

Tusen takk for det! Spent ja, det skal jeg love deg! :)

Masse lykke til med spira, og kos deg med graviditeten! :)

Syns bindene og trusene på sykehuset er helt greie jeg da. Ikke det beste, men det fungerer til vi kommer hjem.

Men tusen takk for tips allikevel. :)

Skrevet

Ser at du ikke har skrevet på BH er..

Jeg syntes også de bindene og trusene man får på sykehuset er helt greie.. Jeg brukte også slike adidas slipperse til når jeg dusjet. Liker ikke å tråkke barføtt i dusjer jeg. Får så lett fotvorter..

Ta også med deg noe å skrive på og med. Kjekt å skrive opp hva du får av hvem inne på sykehuset, og kanskje spørsmål som dukker opp til legen eller jordmor. Med første fikk jeg så mye besøk med så mange pakker inne på sykehuset at jeg husket nesten ikke hva jeg fikk av hvem osv..

Lykke til i morgen. Har selv tatt ett planlagt k.snitt selv, og skal ha ett til høsten igjen..

Skrevet

Har pakke med bh'er, bare glemt å skrive det opp... :)

Slipperser var lurt. Da er de i bagen! :)

Skrivesaker kan sikkert også være greit å ha med ja...

Takk for det, og lykke til du og når det blir din tur! :)

Skrevet

Lykke til!

Vi fikk ikke truser på sykehuset vi, fikk en når jeg kom inn og så måtte jeg tigge meg til en til for å gå bort på fødestua. Fikk så en ny når jeg hadde født og da var det STOPP

Kjøpte meg netting truser jeg da for jeg syns det var det beste i starten

så hadde jeg med meg litt soduku /lesestoff.

Veldig greit med apotek på sykehuset, så jeg fikk kjøpt bind, truser og shampo

Skrevet

Høres ut som du har husket det meste.

Vil ønske deg masse lykke til!

Skrevet

Bare legge til lipbalm... En harlett for å bli veldig tørr på leppene på sykehus. I alle fall på haukeland... tørr luft og mye pusting under fødselen. Hm...men det får vel ik du under ks, men er jo greit å ha pga luften etterpå. LYKKE TIL!!!

Skrevet

Tusen takk for gode tips!

Tror jeg skal være godt forberedt da. Truser og bind og sånn vet jeg vi får nok av. Hadde ks på samme sykehuset for 2 år siden.

Tusen takk for lykkeønskninger! Kommer tilbake med historien om åssen det gikk når jeg er tilbake!

Dere får kose dere masse på bim så lenge, og lykke til til dere alle! :)

Skrevet

Skulle skrive at du bør ta med myke bukser pga snittet, så så jeg at du har tatt ks før, så da vet du vel det ;)

Så da får jeg ønske deg lykke lykke til.

Ammeinnlegg kan være kjekt å ha med. Husker ikke om det sto på lista di jeg.

Skrevet

Jeg hadde også med litt sminke som godt med når fotografen fra avisa dukket opp.

Jeg hadde også planlagt keisersnitt og det var noe veldig spesielt når vi satt kvelden før og visste at i morgen er vi foreldre (vår første).

Blir litt sentimental. Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...