Gå til innhold

Hei.. Når ca gav kvalmen seg hos dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jipppiiii.. Nå er den tredje på vei... Føler meg litt småkvalm nå.. Er 5-6 uker på vei.. Var ikke i det hele tatt plaget med dette med mine to første.. Så lurer på når kvalmen gir seg....

Og. Sist jeg var inne her, som er en stund siden, var det noen som snakket om et kvalmestillende middel som kan brukes av gravide.. Noen som vet navnet på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 12 og 13 uker. Er så deilig å kjenne at formen kommer sigende igjen!

Skrevet

I uke 14.......

Skrevet

Ok.. Leste litt andre steder her også.. og mellom uke 12-14 var det vanligste... Hm.. Skal på langtur når jeg er ca 12 uker så krysser fingrene for at jeg er bra da....

Skrevet

Etter fødselen for min del... Håper det gir seg når du går over i andre trimester!

Den medisinen du spør etter er antakeligvis Afipran - jeg brukte den under forrige svangerskap (fram til siste trimester, deretter allergimedisin), og da fungerte det kjempebra uten bivirkninger, hverken for meg eller barnet. I dette svangerskapet, som også inneholder mye kvalme, virker ikke Afipran på meg, dessverre! Alternativet er å ta sterke allergimedisiner, men da blir man så utrolig trøtt...

Lykke til!

Skrevet

er i uke 24 nå, og fortsatt like kvalm... Kvalmen begynte først rundt uke 7-8, men jeg er fornøyd jeg, for jeg slutta å kaste opp i uke 19:) så nå er jeg bare kvalm, og det går bra!

Skrevet

Hei jeg er snart 13 uker nå, og kvalmen er nesten borte.

Den kommer riktignok om jeg ikke er flink til å spise ofte, eller om jeg har spist hvitløk.

Jeg tok Urizal ingefærtilskudd i begynnelsen av svangerskapet, men etter 10 uker kuttet jeg ut dette også.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...