Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 ja jenter, har ikke vært super aktiv i det siste, men har holdt til her i to år.. nå er jeg blitt samboer og vi prøver å bli gravide, så nå forlater jeg forumet, forhåpentligvis for godt men vil ønske dere alle lykke til! mannen finnes der ute, jeg fant min på nett og håper andre er like heldige!! dere er fantastiske alenemødre alle som en, hver stolte hver eneste dag og time )))) stoooooooooooooooooooor klem fra en lykkelig lilje
Mamma+2 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Åååå heldige du- ønsker deg og lykke til...måtte du aldri trenge inn på slike sider igjen Lykke til med kjærligheten og forhåpentligvis snart graviditeten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 såååå koselig! dette fortjener du virkelig!! lykke til med magen som snart kommer og alt dere skal oppleve sammen :-) og selvsakt lykke til til deg og mannen din! hihi
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 tusen takk jenter!! veldig hyggelig!! titter nok innom i ny og ne, er jo ennå litt rart å ikke være alenemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå