Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hva er poenget med dette forumet egentlig? 1. At man kan diskutere og dele erfaringer om vogner slik at man kan lettere kan velge en vogn? 2. Å kategorisere mennesker etter hvilken vogn de har, og bli enige om at man skal mobbe de som har en bestemt vogn? 1 eller 2?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 He he kan bare ikke ta folk heeelt seriøst om man faktisk føler seg "møbbet" av at andre inne på et forum,( hvor vi forøvrig diskuterer vogner og ulike smaker) og hva de synes om vogna man har. Da tror jeg man ikke er helt moden nok til å ha barn i det hele tatt. Noen ytrer seg sterkere enn andre helt klart,men det funnes en hel jungel av vogner der ute er jo du som skal trille vogna og du som skal synes det er fin =) Så la andre få synes den er stygg som juling uten å ta det (for) personlig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Det er vel heller de som mobber som er umodne.. Jeg jobber på en ungdomsskole, og akkurat sånn snakker jentene om hverandres klær. Særlig hvis noen har turt å kjøpe seg en jakke som ingen andre har. greit å si at en vogn er fin, men det er jo innlegg her som kun handler om hvor teite folk må være som har kjøpt den og den vogna? Kan dere ikke heller fortelle om de vognene dere liker da?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg mener ikke at det er fritt frem for mobbing. Men jeg syns det er stor forskjell på meningsytringer og mobbing. mobbing er systematisk nedbrytning og eller utfrysning av enkeltpersoner. Det er jo ikke det samme som at jeg sier min mening her ikke på generelt grunnlag...som f.eks JEG synes alle 3 hjulinger er så sinnsykt stygge, og jeg skjønner ikke at de blir solgt. Jeg synes ikke det da er riktig av av en jente her med en 3-hjuling da påberoper seg retten til å kalle meg en "mobber"...' Det er det jeg mente med at vi som er voksne her inne selv kan luke ut konstruktive tilbakemeldinger og ikke. Og at man faktisk står for det vognvalget man har tatt uten å la andres holdninger om det ha noe og si!! Er det ikke det vi prøver å lære ungene våre da? Ikke bry deg om smålige kommentarer etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå