Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg fødte for ca 4 mnd siden og hadde en veldig grei fødsel. Var litt smårifter men måtte ikke sy mer enn et par sting. Noen dager etter fødselen så jeg veldig bra ut det nede, syntes faktisk det så bedre ut enn før fødselen. Men nå er det akkurat som at de indre kjønnsleppene har blitt enda større og de blir irritert av klær. Er sår og klør masse. Og i tillegg oppdaget jeg i går et stort hull gjennom den ene kjønnsleppen. Kan få lillefingeren min igjennom! Sikkert etter riftene. Noen andre som har opplevd noe liknenede. Jeg har ikke lyst å ha dette hullet der. Ser helt lemlestet ut nå! Noen som har fikset seg der nede?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hvis du har hull i kjjønnsleppen, bør du ringe sykehuset ditt slik at du får fikset det... Det er normalt at kjønnsleppene blir større etter fødsler..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde også et hull etter fødselen, men det grodde igjen uten at jeg måtte til lege, takk og pris!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 hei,jeg var ganske fin etter fødsel,men oppdagte et hull der jeg og,ikke fullt så stort da(ser ut som et piercing hull,kanskje litt større ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå