Gå til innhold

Flere som har mye vann i kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å føle meg som en elefant.skoa passer ikke og sokker er drepen.Er i uke 35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La på meg 5kg på ei uke her, så ja, her er det vann! Bruker egentlig 39 i sko, nå er jeg oppe i 42-34... Godt jeg har en mor med store føtter og skodilla, ellers hadde dette blitt i dyreste laget;-D. Hold deg kjølig på beina med jevne mellomrom og dropp salt, så blir det i hvertfall ikke så veldig mye verre så fort!

Skrevet

YES!

Skoa må jeg nok kaste når jeg er ferdig denne gangen. Er nok alt for vide.

Sokker setter dype merker, så foreløpig pruker jeg korte sokker.

Er ikke så voldsomt i hender/fingre, men føttene...

Gjør spesielt vondt fra anklene til tærne. Presser voldsomt på, og kan se vannet som disser under huden når jeg setter ned føttene...

Huff...

Er 38+4 jeg da! Snart ferdig håper jeg! =)

Skrevet

Jepp, kjempe hoven. Var et mareritt i går når jeg ville bruke noe annet enn joggesko. Angra ganske fort.

Skrevet

ja jeg går rundt i crocs sko,de er breie og åpne,ikke noe som strammer,men nå har det begynt å gjøre vondt når jeg sitter med bena ned også,kjenner det samler seg og huden blir for stram rundt føttene.

Skrevet

lenge leve crocs! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!:) hihi.

Skrevet

melder meg på her jeg også, har sånne fake crocs jeg da, så vidt at jeg får på meg disse. Ser ikke kulen på anklene mine engang, og ja fingra er like ille.Føler meg som en blanding av flodhest og elefant!!!!

Skrevet

jeg har kjøpt aquamin på helsekost, de har hjulpet meg mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...