Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 tenker om jeg blir gravid i sommer så vil snuppa være 3 når babyen kommer, vil hun fortsatt trenge vogn? altså bør jeg se etter tvillingvogn eller ikke??
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 jeg tenker at det ikke er nødvendig med tvillingvogn. hva med ståbrett til lengre turer. men alt kommer jo ann på hvor du bor, hvordan du bruker vognen. klart om du skal gå lengre turer hver dag som du mener at det ikke holder med ståbrett. eller at det er mye trafikk der dere går. eller om barnet ikke er så lett å få med seg. kan det være greit med en vogn med plass til to. men jeg tror nok at søskensete eller ståbrett er nok når det er en treåring.
SaDa Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Her bruker 3 åringen lite vogn, kun på lange turer. Men du kan jo bare kjøpe et søskenbrett som hun kan stå på hvis dere er på lange turer.
☆Monkey Business☆ Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Nei, hadde sluttet å bruke vogn da. Men det varierer sikkert fra barn til barn....
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 sånn brett er lurt snuppa er ikke den mest ivrige på å gå, og vi har bil, så vogna skal vel helst bare brukes til baby trille turer i uka når snupp er i bhg, og så på helge turer kan vi ha ståbrett takk for svar
Ksenia & Anjem Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 vi har ståbrett fra simo til kevin..det er bare å klikke på..kjempesmart!!! bruker det masse
fox`y Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 min gutt var 2 år når han ble storebror, å jeg har brukt tvillingvognen kunn 3 ganger. bruker kunn ståbrettet vi,fungerer kjempe bra.bruker d daglig.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Nei, virkelig ikke! Sluttet med vogn da eldste var 2 år...
Solitude Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Fra 2,5 års alderen da brukte vi kun vognen hvis vi skulle til dyreparken eller laaaaaange turer men så ble det altså unødvendig like før 3 års alderen siden han ble flink til å gå lange avstander uten å sutre og kreve bli bært på skuldrene. Kommer an på snuppa di om hun kommer til å klare lange turer uten å bli for sliten i bena. Men tror jeg heller ville ha satset på ståbrett siden hun blir da i 3 års alderen og ikke lenge til en tvillingvogn ville blitt helt unødvendig. Da er vel ståbrett et billigere alternativ
piano♫ Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Min eldste brukte vogn til han var litt over 2 år. Vi kjøpte søskenbrett da lillebror kom (storebror var da 2,5). Brukte det 3 ganger, tror jeg --> bortkasta penger. Lillegutt bestemte seg for at han var stor da han var 1,5 år. Da nekta han å sitte i vogna, ville bare gå. Det eneste han bruker vogna til nå (er 2,5 år) er til å sove i. Jeg ville ikke kjøpt tvillingvogn, hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå