Gå til innhold

Kvalm som bare rakkern


helene0: jan09+jun11

Anbefalte innlegg

Må bare dele dette så ikke flere går på samme "smellen."

Jeg har vært ganske lett plaget med kvalme. Ikke noe jeg tenker over hele tiden. Så jeg har ikke gjort de store grepene for å hindre at jeg ble kvalm.

Normalt står jeg opp relativt tidlig (også i helgene) og har som vane å spise frokost med en gang. Så da har jeg ikke merket noe til kvalmen om morgenen, men egentlig ikke tenkt så mye over at det er pga at jeg har spist en stor og god frokost.

 

Men i går skulle vi ha litt staselig frokost med rundstykker og kokt egg, pent dekket bord og greier og da tok det litt tid før vi startet på frokosten.

 

Det var dumt, for å si det sånn. Har ikke vært så kvalm før mens jeg har vært gravid. Det ødela store deler av dagen. Så konklusjonen må være å komme seg opp og få i seg en god frokost med en gang.

 

Men det gjelder nok bare oss som er lettere angrepet. Tør ikke tenke på åssen det er å våkne kvalm hver eneste dag. Dere har min største medfølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært kvalm i noen uker nå, og er 8 uker på vei i dag. Men i går var det første dagen jeg ikke har vært kvalm, er heller ikke det i dag. Deilig, men blir litt bekymret når symptomer gir seg...

Hadde en MA i februar, så tenker mye om dagen.

 

Men er glad for at når jeg var kvalm så er ikke jeg en av "værstingene". Greide å spise for det meste, å var ikke kvalm hele tiden.

Så jeg føler med dere som har det ille med kvalme...

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for medfølelsen.

Jeg sliter veldig med kvalme hele døgnet. Kaster ikke opp, men sliter med å få i meg mat. Har gått ned 4 kilo på en uke. Nå har jeg noen kilo ekstra i utgangspunktet så akkurat det er ingen fare, men det er utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden og kjempe med å få i seg mat. Blir også lett svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...