nr2-imagen:) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har så fryktelig lyst!!! Men vet ikke om jeg tør! Tenk viss det skjer noe liksom.. Hva med varmen... Men det er jo i begynnelsen av juni da.. til mallorca, der er det jo ikke så varmt.. Trenger litt råd!
ainapost Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hei, Vi skal til Mallorca i slutten av juni og være i 3 uker. Da er jeg i uke 30. Det blir selvsagt varmt, men er jo alltid deilig å være på ferie! Må bare legge opp til å være en del i skyggen samt ta litt pauser underveis. Har to barn på 3 og snart 6. Og skulle det skje noe spesielt, er det jo sykehus og leger der også. Jordmor har ingen problemer med at jeg reiser. Har sjekket at jeg har hatt toksoplasmose, så det er heller ikke noe problem.
AO3 Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal. Satser på å ta ting i et rolig tempo og bare kooooose meg!
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jupp til alicante i juli, og da er det vaaaaaarmt! Er jo gravide i Spania også hehe går nok helt fint. Og om noe skulle skje så er det leger og sykehus der også.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Skal til Kreta 30.mai og er da i uke 24-25. Gleder oss alle mann...
Herkules Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Denne gangen reiser vi når jeg er i 18 og 19 uke, sist var jeg ca 26 uke. har gått så fint Jeg gikk gravid sommeren 06 i Norge og det var like varmt som noe annet. Jeg har funnet sykehuet i Spania og vært der 3 ganger så jeg regner med å få hjelp om jeg må det. Kusinen min måtte ha utskrapning etter ma på grand canaria, en trist opplevelse, men helsetilbudet var helt supert.
julibaby2 Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal til kreta 7 juni. Og da er jeg 26, tenker at det skal gå fint. Ha på støttestrømpe på flyet og oppsøke skyggen viss det blir for varmt. God sommer og god tur alle her.
Mayla;) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Vi har nettopp kommet hjem fra Spania, var der i uke 25 og 26. Fikk bruk for sykehuset der nede oxo, og det var bare positivt Husk å drikke masse, bruk støttestrømper og ha beina høyt så ofte du kan!!!
Lykkelig m@mm@ Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Je gskal til mallorca i juli, ca uke 27-28. Skal være der i to uker. Legen mente det ikke var noen grunn til å la være å reise til et så sivilisert land. Sjekker jo self. helsetilstanden (og teste toxoplasmose) før jeg reiser... Tar, som nevnt, mine forhåndsregler. Har lest litt på nettet og der står det MASSE tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå