Gå til innhold

noen som skal til syden uke 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så fryktelig lyst!!! Men vet ikke om jeg tør! Tenk viss det skjer noe liksom.. Hva med varmen...

Men det er jo i begynnelsen av juni da.. til mallorca, der er det jo ikke så varmt..

Trenger litt råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi skal til Mallorca i slutten av juni og være i 3 uker. Da er jeg i uke 30. Det blir selvsagt varmt, men er jo alltid deilig å være på ferie! Må bare legge opp til å være en del i skyggen samt ta litt pauser underveis. Har to barn på 3 og snart 6. Og skulle det skje noe spesielt, er det jo sykehus og leger der også. Jordmor har ingen problemer med at jeg reiser. Har sjekket at jeg har hatt toksoplasmose, så det er heller ikke noe problem.

Skrevet

Jeg skal. :) Satser på å ta ting i et rolig tempo og bare kooooose meg!

Skrevet

skal til syden i uke 34 og 35. gleder meg.

Skrevet

Jupp :) til alicante i juli, og da er det vaaaaaarmt! Er jo gravide i Spania også hehe :) går nok helt fint. Og om noe skulle skje så er det leger og sykehus der også.

Skrevet

Skal til Kreta 30.mai og er da i uke 24-25. Gleder oss alle mann...

:)

Skrevet

Denne gangen reiser vi når jeg er i 18 og 19 uke, sist var jeg ca 26 uke.

har gått så fint

Jeg gikk gravid sommeren 06 i Norge og det var like varmt som noe annet.

Jeg har funnet sykehuet i Spania og vært der 3 ganger så jeg regner med å få hjelp om jeg må det.

Kusinen min måtte ha utskrapning etter ma på grand canaria, en trist opplevelse, men helsetilbudet var helt supert.

Skrevet

Jeg skal til kreta 7 juni. Og da er jeg 26, tenker at det skal gå fint. Ha på støttestrømpe på flyet og oppsøke skyggen viss det blir for varmt. God sommer og god tur alle her.

Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra Spania, var der i uke 25 og 26. Fikk bruk for sykehuset der nede oxo, og det var bare positivt ;)

Husk å drikke masse, bruk støttestrømper og ha beina høyt så ofte du kan!!!

Skrevet

Je gskal til mallorca i juli, ca uke 27-28. Skal være der i to uker. Legen mente det ikke var noen grunn til å la være å reise til et så sivilisert land. Sjekker jo self. helsetilstanden (og teste toxoplasmose) før jeg reiser... Tar, som nevnt, mine forhåndsregler. Har lest litt på nettet og der står det MASSE tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...