velsignet med to Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kjenner jeg koker av sinne nå! Søstra mi, på 15 år, har vært på fest i natt, hvor et kjærestepar hadde krangla. Ei kjerring på 21 år, som forøvrig jeg gikk på ungdomsskole med, fløy i søstra mi og mente kranglingen var hennes feil, vært helt vill! Hun hadde kasta henne i elva, trua henne med kniv og gnidd sand i øynene på henne, før søstra mi endelig kom seg unna og fikk rømt til den andre søstra vår som bor i nærheten av der det skjedde. Hun fikk vaska seg der og fikk på seg reine klær, og lånte sofaen. Ikke lenge etter de hadde lagt seg hørte storesøster noe som minnet om katteslossing utenfor, og da hadde faen meg denne sprøe kjerringa kommet etter henne dit, dratt henne etter beina ut av sofaen og ut på gårdsplassen, dratt henne etter håret rundt på plassen og revet av henne mengder av hår, klort og slått og satte seg ned over henne og tok kvelertak på jenta! Storesøster sprang ut og tok tak i kjerringa, men det var sånn kraft i henne at søstra mi fikk ikke dratt henne bort, til slutt fikk kjæresten til storesøster kasta vekk denne psykopatkjerringa! Hva i h........ får folk til å gjøre sånt???
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Aner ikke jeg, men hu kan ikke være helt god.. :
Nickeguri Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Uff, så fælt! Hun høres jo virkelig ikke god ut. Rusa på et eller annet? Jeg håper uansett at søstra di/ foreldrene deres har anmeldt dette, og at søstra di får hjelp i ettertid til å takle det som har skjedd.
fox`y Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Herregud da,denne kjærringen burde absolutt bli annmeldt og bura inne.. håper virkelig d går bra me søstra di etter denne eprisoden. huff får frysninger jeg..går da fa... men ikke an å oppføre seg sånn vell..
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jøsses er dere herrfa eller? Sånt skjer omtrent årlig her i byen, minst:(
Lillesnuppis Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Hmm hørtes ikke bra ut... Men hvordan kom det kvinnemenneske seg inn i huset til søstren din da? Åpnet søsteren din døren for henne? Eller gikk hun bare inn?
(0_o) Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Oi... Hu kan vel ikke være helt god. Håper ikke han lot henne gå etter det?! Jeg hadde ringt politiet og holdt henne der til de kom... Tenk hvis hu hadde klikka på andre også. Dette er jo rett og slett overfall og drapsforsøk! Tenk hvis ikke de hadde kommet ut!
PAVEEL Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 væææææ!!!! fy fader! må jo anmelde henne, går ikke ann å holde på sånn.
wirre;o) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 1. anmeld det 2. hva gjorde 15 -åringen på fest hvor det mest sannsynlig var alkohol?
Lille L Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Fy faen, stakkars lillesøstera di.. Oh kjenner jeg blir sint nå!
uuups:) Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Herregud så ekkelt. Dette må dere anmelde. Ikke sikkert neste offer kommer like bra ut av det. Jeg blir helt skremt jeg over hvor mange (p)syke folk det er der ute!!!
petite fleur Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Herregud, er det mulig? Håper virkelig dere anmelder. men at hun torde legge seg for å sove uten å låse døra først, fatter jeg ikke...
Dronningen! Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Det kaller jeg ikke å kverulere, hun stilte et helt normalt spørsmål som faktisk bør gå gjennom hodet til stort sett alle voksne mennesker når slike historier blir fortalt.... Synd at slike episoder skjer men når alkoholen går inn så går vettet ut!
velsignet med to Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. mai 2008 Jeg vet ikke hvordan kjerringa kom seg inn, har bare pratet kort med dem på telefon i dag. De lot henne nok gå etterpå ja, dessverre.. Og ikke har de anmeldt heller. Hun ville bare glemme det og ikke gjøre noe mer utav det. Men jeg skal møte henne senere for å prate med henne, kan ikke la henne slippe unna dette uten følger! Og hva jenta på 15 gjorde på fest hvor det var alkohol, det akter jeg ikke å bry meg med akkurat nå, synes det er noe viktigere å få ordnet opp i det som har skjedd. Alkohol eller ikke, slik skal ikke skje!!
Tommage♀♂ Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 1. For et tåpelig spørsmål. En ganske normal 15-åring går på fest med alkohol, gjerne hver helg til og med. 2. Hvordan skal hennes storesøster svare på det? Er ikke hun som er sin lillesøsters foresatt? Til HI, dette må anmeldes! Farlig dame det der! Historien har ofte 2 sider, men om det nå var din søster som var årsaken til krangelen kan ikke folk bare gjøresom de vil med henne
cherry coke Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 Herregud! Stakkars søsteren din! Hvordan går det med henne i dag da? Håper at dette blir anmeldt, for den dama der kan umulig være helt i vater!
uuups:) Skrevet 18. mai 2008 #18 Skrevet 18. mai 2008 Kanskje ikke å kverulere! Men det er HELT normalt at 15 åringer drar på fest. Gjort er gjort og spist er spist. Og søsteren kan vel ikke svare på det spørsmålet? Var liksom IKKE det som var poenget her synes jeg!
uuups:) Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Får håpe du klarer å snakke henne til fornuft! Tenk hva som kan skje neste gang. Neste jente er kanskje ikke like heldig og har en storesøster i nærheten!
velsignet med to Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det skal anmeldes. Men hun er skremt stakkar, og er ikke kommet seg hjem ennå. Men jeg skal sørge for at foreldrene våre får vite om det, for at det blir anmledt, og for at kjerringa får vite at folk vet hvordan hun holder på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå