Gå til innhold

Brystvorter - igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere som mener brystvorter som synes er stygt også mener at vi alle bør gå emd vatterte bher?

Jeg kan ikke utstå slike bher og går bare uten. Er jeg vulgær da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he:) Siden stive brystvorter synes gjennom bher uten vattering vet du. Jeg bare kom til å tenke på det.

Gjest Mylian *2pp*
Skrevet

Åh, er det noen som plages av det?

Plages litt av at svigermor ofte går uten bh men det er mest fordi jeg blir litt støtt når jeg får brystvorter nesten rett i ansiktet, hehe. Men går veldig ofte uten bh selv, bare ikke ute ;-)

Skrevet

Jeg formulerte meg litt rart ser jeg. Går ikke uten bh. Men går med bh som ikke er vattert.

Skrevet

Hvis det er skikkelig kaldt, og brystvortene står skikkelig langt ut, blir jeg oppmerksom på det, ja, men tenker heller "kle på deg!" enn "bruk BH!".

Skrevet

Du må da gjerne gå med hva du vil - men jeg finner det lite sexy å se brystvorten til andre;-)

Skrevet

Hehe, reagerte på at så mange synes det er stygt og vulgært jeg også... Er jo helt naturlig med brystvorter! Spurte mannen min hva han synes om det, selvom jeg egentlig viste hva han mente. Han sa: Det er litt sexy, ja.... ;) Men dersom man går sånn så må man kanskje også forvente at folk legger merke til det. ;)

Skrevet

Ja, men jeg bruker jo bh, bare ikke de polstra sakene som alle andre dytter på seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...