Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Saken er at i dag våkna eldste på snart 4 år med vannkopper, det var forventet siden yngste nylig har hatt det. Men hva gjør jeg i morgen når yngste skal leveres i barnehagen? Kan jo ikke dra med meg eldste i barnehagen med vannkopper heller. Alternativet er at hun må være hjemme alene. Barnehagen ligger rett opp i veien, 2 min å gå, så ynste er levert på ca 5-6 minutt... Men tør jeg det da? Eldste er rolig og snill, finner sjelden på noe tull. Er vant til å være alene ute på lekeplassen og utenfor huset og sånn... Hva ville dere gjort? Mannen min kommer hjem på onsdag, så det er evt. mandag, tirsdag og onsdag det gjelder....
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Dersom 4åringen selv synes det er greit med den korte tiden hjemme ser jeg ikke noe problem med det egentlig.
du og jeg og vi to Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Enig! Og kan jeg smette inn at nicket ditt nå tillab er fantastisk! Og jeg synes det er så kort tid siden du hadde lenge igjen!
Lillesnuppis Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Visst hun orker å være oppe når du skal levere minstemann, så kan du jo be henne om at hun kan sitte i vinduet å se etter dere. Å se etter deg når du kommer ut fra barnehagen evt nedover gata.
Masaili <3 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 Ja, men da blir det sikkert til det, hun sier selv at det går bra, men at hun da vil se en film mens vi går til barnehagen:) Og det er jo selvsagt greit:)
Lillesnuppis Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Ja å se en film når du leverer er jo greit. Gjør litt stas på det å legg henne på sofaen med stor pute og dyna godt rundt henne. Så er hun nok garantert der når du kommer tilbake å Hehehe
du og jeg og vi to Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Det var lurt! Min mamma var ikke like forutseende alltid, hun påpekte gjerne det jeg ikke måtte gjøre mens hun var ute, og da ble det jo veldig spennende å gjøre nettopp det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå