Gå til innhold

Masse sterke kynnere nå...


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Føles nesten som hodet til tuppa skal ut hver gang jeg får kynnere jo! Det er nok ikke lenge igjen til det blir fødsel for min del tror jeg, men jeg kan gjerne vente ei uke til da. Synes de siste ukene her har vært de kjappeste!

Plutselig var jeg over mens-termin og da ble alt veldig virkelig. Hadde mens-termin 16.mai, men vet at den ikke stemmer da, for vi var veldig forsiktige i de "usikre periodene". Enten finnes det ingen sikre/usikre perioder eller så lever svømmerne veeeldig lenge, hehe:-)

 

Lillemor kommer vel når hun vil, men jeg føler det ikke er lenge til.

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg håper det ikke er lenge til hun kommer, men erfaringsmessig tar det gjerne lengre tid enn man ønsker dessverre. Masse kynnere her også. Holder gjerne på med kynnere hvert tiende minutt i en time eller halvannen, men så blir det ikke noe mer. Bare lureri :)

 

Kjempemasse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg hadde også mens-termin den 16.mai og har også masse kynnere som enkelte ganger kjennes ut som svake rier. Magen har sunket veldig langt ned nå og det kjennes ut som om at hun presser seg nedover. Åhh jeg er så spent på når hun velger å komme for jeg har mere troen på at mens-terminen min stemmer. Om UL terminen stemmer har jeg jo kjent tegnene før jeg ble gravid.....

 

Lykke til i alle fall, så håper jeg vi slipper å gå for lenge å vente på å få treffe de små tullene i maven vår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så heldig du er. Jeg også vil føde nå:-)

Gratulerer så mye med Pernille. Kos dere masse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...