Gå til innhold

NSB!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så jævlig dritt lei av den dårlige servicen og tilbudene til NSB!!!!

Det er søren meg VIKTIG at tog er i rute, og når noe skjer at folk får annen transport. LIKEVEL skjer det HVER FORBANNA gang at hvis noe oppstår er de like uforberedt og klør seg i hue.. Hvordan skal vi fikse detta a?? JISES!

En annen ting, de har begynt med at man må kjøpe billett FØR man går på toget! ellers må man betale 20 kroner mer!

Jeg tok toget fra moss, det var INGEN info om dette noe sted, likevel prøvde jeg den billett maskinen, men den ville ikke ha kortet mitt og tok ikke kontanter. (kortet mitt fungerer overalt ellers) så tenkte ikke mer på det og gikk på toget. Der blir jeg møtt av en sur IDIOT som forteller meg at jeg må betale 20 kroner når jeg ikke har kjøpt billett på forhånd. Fortalte dette fantastisk sjarmerende mennesket historien om at maskinen ikke ville ta kortet mitt og heller ikke kontanter. Da var det kortet mitt det var noe galt med! Også mumlet han noe annet dritt etterpå. Hadde bare lyst å slenge han ut av vinduet, den forbanna NSB mannen!

Kan ikke de stå til SINE krav før de begynner å kreve MER av oss?

Jeg ble så forbanna at jeg begynte å grine på toget! Hehe..

Hormoner er fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sikkert en av de mindre smarte Frp-velgerne med lite utdanning som går på bingo. Siden du bor i Oslo har du sikkert tatt t-bane? der må en også betale før en går på bana.

Sjekk heller at du har penger på kortet ditt neste gang, di bingokjerring.

Skrevet

Herregud. Er det med deg a? Glemt lykkepilla i dag kanskje? Står ikke noe om at HI ikke har penger da. Står at kortet hennes ikke funket på automaten. Da er det vel NSB sin oppgave å gjøre noe med det. Jeg er bingokjærring. Noe imot det?

Skrevet

Har ikke noe imot det, at du er bingokjærring viser bare at du er ei lavpanna neandertalsk sosialsnylter.

Kanskje HI bare er for dum til å bruke automaten.

Skrevet

Tipper du røyker rullings også, ditt dumme brød.

Skrevet

Jøsses. Jaja...Synd du har slike syn på ting. Kanskje få ut den pinnen i ræva å innse at ikke alt er slik du forestiller deg? Da hadde verden jommen meg vært tragisk!

Skrevet

Hvor får du en pinne i ræva fra? noe du har opplevd selv???

Verden er tragisk, og du gjør den ikke noe bedre.

Men nå skal vel du på bingo, husk å ta med winner tip.

Skrevet

Ja...skjønner at du syntes verden er tragisk. Kanskje du burde oppsøke en psykolog? Helt seriøst? Ikke noe bingo i dag desverre. Er kun tirsdager her hvor jeg bor. Men kunne foreslått en liten tur på Bingoen til deg. De gamle damene der er mye morsommere og livsglade enn deg, så kanskje du kan lære noe av de?

Skrevet

Lyd i analen, ta deg sammen. Personangrep på den måten du bedriver er over the edge.

Skrevet

moahahahaha, de gamle damene er nok i overkant smarte i forhold til deg, skjønner at du må gå på bingo for å få venner. psykologen min er på ferie, men lurer virkelig på hvor din er. Tror du skulle vært en flekk på en sofa en sen kveld eller nachspiel.

Skrevet

Ja, seff er de gamle damene smartere enn meg!!! Det har jeg da aldri stukket under en stol? De er jo både snille, smarte og morsomme...derfor jeg anslo det som terapi til deg. Kanskje du kunne lært noe av disse gamle damene du mener går på sosialtrygd og røyker rullings? Har sluttet med psykolog jeg, men når jeg ser slike tillfeller som deg, vil jeg gjerne ringe henne og spørre om jeg kan fortsette i redsel for å bli som deg.

Skrevet

Kan anbefale en god en, du skulle aldri ha sluttet hos psykolog, nå går det bare nedover med deg, laaaaangt ned. Dessuten kan du aldri reversere hodet ditt så mye at du kan bli som meg. Ring psykologen din i dag, det haster.

Skrevet

Du sliter veldig du! Uff...stakkar dame...eller mann for den saks skyld. Høres ut som en bitter gubbe.

Skrevet

Lyd i analen.. ;-) Så søt du er! Søtt nick ;-)

Jeg elsker FRP, syns de har så fantastiske flotte synspunkter som VIRKELIG appelerer til mitt multikulturelle sinn :-)

Snakk om å ta ting ut av sammenheng. Men, jeg fikk meg en god latter nå da! ;-) Visste virkelig ikke at sinnsykdom er noe som føler med graviditet

Skrevet

Hahaha dere to er søte. Dere er sikkert en og samme person. Vet ikke hvem som er sinnsyk jeg, jeg som prøver alt på å fyre dere opp, eller du som stemmer FRP eller du som går på bingo.

Skrevet

Ja...Det er jo klart. Når man har mistet alle argumenter, drar man alltid denne....-Dere er samme person. Eller denne -Jeg prøver å fyre dere opp! Dette er de mest brukte argumentene når en person har skjønt selv at h*n har driti på leggen!

Skrevet

Og hvis du er litt oppegående, men det er vel litt for mye å forvente, kan du se at det er 1 minutt mellom innleggene til meg og HI, og så fort er det ingen som kan skrive så mye. Bare en tanke.....

Skrevet

Lydia sine forsøk på å tirre deg og HI er fullstendig gjennomsiktige og har vært det fra første innlegg. Det er vel for mye å forvente av deg at du skulle skjønne det, antar jeg.

Skrevet

Du skjønte ikke at jeg siktet til ironi når det gjaldt Frp heller da kanskje? Bare det sier jo litt.. ;-) Dette startet som et ikke-politisk innlegg da egentlig, men jeg vil ikke bli tatt for en som stemmer frp, takk ;-)

Skrevet

Hahaha...Ja, da må jeg si at dette var et utrolig misslykket forsøk på å tirre meg. Skal nok litt mer til enn en psykisk ustabil høne som prater dritt om alle enn seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...