White*Angel Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei hei=) På fredag hadde jeg voldsomme smerter noen cm under navelen. Hva kan dette egentlig være? Hadde IKM i går, men den har enda ikke kommet i dag. Hadde sex under EL, å går ikke på prevensjon. Det er forsatt litt i går.. Aldri hatt menssmerter så jeg vet ikke hvordan det kjennes ut. Men jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk til og stå. Det var grusomt! Kan dette være et tegn på at jeg er gravid? Har også ømme pupper, hatt mye halsbrann i det siste, Pittelitt vond i korsryggen.. vært små kvalm 2 ganger..
Lotta med novembergutt Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Tja, det kan jo være et tegn. Men de smertene man kan få i begynnelsen av en graviditet pleier ikke å være så høyt oppe, men heller rett ved/under skambeinet og på sidene der nede ...Litt sånn stikninger på en måte. Var det det du hadde? Symptomene du nevner er jo stort sett symptomer i forkant av mensen også, men det kan jo også være tegn på en liten spire. Ikke godt å si, det beste er nok å ta en test
White*Angel Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2008 mere der eggstokkene er vil jeg si..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 IKM står for ikke kommende mens, og betyr den dagen mens er forventet. EL står for eggløsning Er en veldig grei samleside inne på 1.trim med info om alle slags slike forkortelser. Den har jeg vært mye inne å sett på. Særli når jeg var nye her, og skjønte lite til ingenting av alle forkortelser.. Er der enda av og til.
White*Angel Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 kokkelimonke: du har ingen aning på hva det kan være du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå