Gå til innhold

Utenom tema men: trenger litt hjelp til å bleke en singlet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en singlet som engang var hvit. Har brukt den endel, så nå har den ikke den rene hvite fargen, men er nå misfarget.

Så jeg vil bleike den. Blander jeg klorin i en bøtte vann, og legger den i. Hva er forholdet mellom vann og klorin? evt. annet blekingsmiddel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg pleier å bare helle oppi litt klorin jeg, vet ikke hvor mye, kanskje en halv desiliter? Trenger jo ikke så mye vann heller, siden det bare er en singlet. Noen vaskemaskiner kan man helle klor i vaskekammeret på, og så klores den når den vaskes.

Skrevet

Ett godt tips,hadde noen undertøy som en gang var hvitt,og dåpskjolen som dattern min ble døpt i(en gammel,gammel kjole,30 år eller no)Jeg kjøpte Bio tex whitning(tror det heter det) og vips så var det så hvitt som bare det:) Vet man hvertfall kan få kjøpt det på Meny:O)

Skrevet

Tror det står på kloribflaska hvordan du kan gjøre det.Er singletten bomull? Hvis ikke kan klor gøre den brun og ikke hvit. Jeg ville blandet i ganske mye klorin, da går det raskt å bleke. Prøv med en god deciliter i et lite kar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...