Gå til innhold

Kjøpe leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vuderer å kjøpe en leilighet på 40 km med et soverom. Det er bare det jeg har råd til hvis jeg skal kjøpe... Det er veldig dyrt her hvor jeg bor. Har en datter på 3 år. Har noen her valgt å kjøpe en liten leil? Er det lurere å bare leie? Siden jeg bare har råd til en leil på samme størrelse som jeg leier nå. Nå betaler jeg mye mindre enn om jeg kjøper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å kjøpe i stedet for å leie... Det er dyrt og det er lite,men det er mitt eget,det er en start på veien mot noe større. Har du råd så tror jeg nok ikke du vil angre, da betaler du jo på noe som er ditt eget.

Skrevet

Hei. Hvor stor er din leilighet, og hvor mange soverom har du? Hadde ikke vært i tvil hvis det var 2 soverom...

Skrevet

Har sjølv planer om å kjøpe ei 2-roms leilighet, dette for å få kommt seg inn på markedet og for å få seg noko eige. Den eg vurderer er på ca 60 kvm. Hadde sjølvsagt ville hatt 2 soverom, men sånn som prisene er per dags dato har eg berre ikkje mulighet for det.

Skrevet

uansett så er det bedre med noe eget...

skal prøve å få meg kommunelån,fått time til mandagen, bedre å betale lån på din egen leilighet enn å betale penger til andre for å leie..

Du kan jo i senere tid kjøpe noe større... :)

Lykke til.

Skrevet

Min leilighet er ca 65m2,men har bare ett godkjent soverom. Har laget et rom til dattera mi i en krok i stua. Men hadde delt soverom om det hadde vært nødvendig også :-) Lykke til

Skrevet

KJØP. det lønner seg omtrent altid og kjøpe. bedre og bo trangt og betale til seg selv en og bo stort og betale til andre. rom var ikke bygd på en dag, men om en stund så får du råd til og kjøpe deg noe større fordi du betaler til deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...