ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 noen som har benyttet seg av det?? er det virkelig gratis??!
*SamSung* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 det er sikkert gratis, men bildene og rammene du vil ha er sikkert ikke gratis. jeg og sambo tok bilder hos en annen fotograf, det var på tilbud! halv pris var det. syns det var billig med 600 for fotoshoot. men bildene er faen meg svindyre! 300 kr et 15x12 bilde:O har bare hatt råd til å kjøpe ett av dem, mens jeg har skikkelig lyst på noen fler :/
mai mammaen til to Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 det er gratis. du får med et bilde i 14x18 med ramme. om du betaler 300 kr får du et større bilde. det gjorde vi
LadyLuck & Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 men er det ikke en klausul på at du må bestille ny photoshoot før barnet fyller 20mnd??
anonyn Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 jeg har gjor det 2 ganger. har bestilt andre bilder etterpå så gratis er det jo ikke. jeg er kjempefornøyd med bildene, men de er ganske dyre å kjøpe. det er selve fotograferingen som er gratis. de tar det igjen på prisen på bildene etterpå. og så MA du kjøpe ramme der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå