Gå til innhold

hva jobber dere med? og hvorfor valgte dere dette yrke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trives dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i all hovedsak med atferdsproblematikk, vil ikke si så mye om det her.. Men, STORTRIVES:o) Gleder meg til hver eneste dag på jobb. Alle kollegaene mine er helt fantastiske, sjefene er fantastiske og arbeidsoppgavene er kjempespennende:o))

Har funnet "min hylle i livet" som det så fint heter, samtidig som denne jobben også er veldig sentral iforhold til studiet mitt.

Skrevet

Lærer- trives godt. Får lærerkick når jeg har en time der elevene virkelig henger seg på. Får nedsig når det bare er bråk og mas. Får grå hår når jeg sitter og planlegger til langt på kveld. Får varmt hjerte når en av elevene viser omsorg for en annen eller gir ett kompliment som går på personlighet. Det finnes mange fantastiske barn, det finnes altfor mange foreldre som ikke har tid nok til dem.

Skrevet

Sykepleier. Valgte det fordi jeg elsker å jobbe med mennesker, allsidig , mange valg muligheter både i jobb og i etterutdanning. Mye ansvar, ledelse og garantert jobb:D

Skrevet

Jeg jobber i reiseliv men er i ferd med å begynne på utdannelsen som lærer, om jeg kommer inn på skole er litt forsynt med de ugunstige arbeidstidene i reiseliv. Dessuten har jeg alltid drømt om å bli lærer håper jeg får oppfylt drømmen da.

Skrevet

Jeg er sykepleier. Valgte det yrke for å kunne gå videre mot jordmor. Men jeg trives så godt som sykepleier at jeg slett ikke er sikker på om jeg vil bli jordmor mer. Om jeg tar videreutdanning så blir det nok helsesøster.

Skrevet

Jobber som hjelpepleier på sykehus.. Valgte det pga jeg ville jobbe med mennesker.. Trives veldig godt! Får høre at jeg passer sååå godt i dette yrket, så det er tydelig at jeg valgte rett!

Skal kanskje med tiden ta videreutdanning og jobbe på føde/barsel..

Skrevet

Jeg jobber som dørvakt, bartender og servitør.

Trives kjempegodt, elsker utelivsbransjen, men har jo sett den er dårlig forenelig med å være småbarnsmor. Så jeg har vel stort sett lagt det på hylla, iallefall for noen år.

Jeg valgte det fordi moren min jobbet som kokk og min første ekstrajobb var i serveringen der hun jobbet, fortsatte der i 4 år før jeg tok en liten pause fra det og begynte igjen når jeg flyttet hjem etter et par år i hovedstaden.

Var jo der jeg hadde arbeidserfaringen min og det var da lettest å få jobb i det man kan fra før. Har siden avansert i gradene opp til leder og personalansvarlig.

Nå studerer jeg markedsøkonom og er fra før utdannet reiselivskonsulent...

Skrevet

fler?

Skrevet

Jobber som maler, og elsker det=)

Skrevet

Førskolelærer.

Trivs med yrket egentlig, men kunne tenkt meg noe annet når en har flere barn i bhg-alder selv.

Skal vere styrer neste år. Gleder meg til det.

Skrevet

Jeg jobber deltid på Kiwi mens jeg studerer =) Men har jo funnet ut hvir jeg IKKE vil jobbe resten av livet mitt da :P Men skal ta en master i geografi så jeg kan drive med forskning! Det er drømmejobben! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...