Gå til innhold

hjeeelp.... spysyken i 8 dager


Anbefalte innlegg

Skrevet

bør jeg ringe legevakten????

har spydd å bæsja i 8 dager nå. er høygravid (m mann ute på sjøen) å så sliten å fortvilt..... vet ikke hva godt jeg skal gjøre for lille pia mi.

hun er oppegående å aktiv, men sjangler endel. stakkars! hun er bare rett over året.

hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legevakta du og reis dit.. sørg for å få i barnet godt med veske. om hun ikke vil drikke. forsøk med noe søtere. gjærene noe som binder vesken litt som blåbær solbær saft ol.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...