Philippa=) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 bør jeg ringe legevakten???? har spydd å bæsja i 8 dager nå. er høygravid (m mann ute på sjøen) å så sliten å fortvilt..... vet ikke hva godt jeg skal gjøre for lille pia mi. hun er oppegående å aktiv, men sjangler endel. stakkars! hun er bare rett over året. hva hadde dere gjort?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 ring legevakta du og reis dit.. sørg for å få i barnet godt med veske. om hun ikke vil drikke. forsøk med noe søtere. gjærene noe som binder vesken litt som blåbær solbær saft ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå