Gå til innhold

I dag er dagen jeg har gruet meg til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi den dyreste bursdags gaven til min UTROLIG sparebeviste sammboer:s

Han skal få gave kort for tandem hopp, og jeg er skikkelig redd for at han ikke kommer til å bli glad i det hele tatt!!!

Det kostet nesten 4000, og det hører med til historien at vi nettopp har kjøpt nykk kjøkken, og det kommer jo alltid på mere en berengnet:/

+ vaske maskinen røyk nettoppp, det var riktig nok etter at jeg bestilte gavekortet, men det kan nok ha en innvirkning på humøret hannes:s

Er kjempe redd for at han skal bli drit sur!!!! tørr ikke vekke han enda:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra;) lykke til! ;)

Skrevet

hvis det er noe han ønsker seg veldig, så blir han nok ikke sur. du trenger jo ikke si hva dt koster, men det vet hab kanskje?! du får finne på mange ting du kan skynde deg å si at du kan spare inn på ( bruke mindre i matbutikken, mindre jenteting? osv.. hihihi) . hvis du vet at dere klarer dere fint økonomisk seg om du har kjøpt det, så er det jo bare å prøve å berolige han:)

går nok bra- lykke til. han blir sikkert kjempe glad.... gå å vekk han nå da;)

Skrevet

Oi da. Men du har vel sjekket på forhånd at han kunne ønske seg en slik gave?

Det er jo ganske spesielt, om han lider av høydeskrekk er det jo kanskje ikke det man setter mest pris på ;o) Jeg vet jeg ikke hadde gjort det ;o)

Men om det er noe han ønsker seg så ser han kanskje ditt ønske om å gi han noe spesielt, og det er jo bare å si at siden det har skjedd mye i det siste, så tenkte du på en gave som garantert får han til å tenke på andre ting.

Og en gave som garanter viser hvor HØYT du elsker han er det jo ;o)

Lykke til, det går nok bra skal du se!

Skrevet

Tror nok han tørr og hoppe, har snakket litt om det før, men aldri at vi skulle bruke pengerpå det....

Har foresten brukt minimalt med penger på meg selv i det siste + at jeg har sluttet og røyke....

Men har enda ikke turt å vekke han:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...