chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 neste UL... Og det på nytt sykehus med spesialist og 3&4D. Håper så inderlig at vi får kjønnet på tirsdag!!!! Har funnet så mange ting jeg har lyst å kjøpe men må liksom vite kjønnet først, er ikke så god på disse "begge kjønn" tingene=) Og at alt er bra med baby`n inni der er vertfall sikkert, h*n sparker så det gjør skikkelig vondt avogtil.. men men, så lenge det er liv=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hvor langt er du på vei da? Har du hatt mange UL? Jeg har hatt en innvendig UL i uke 8 en utvendig i uke 12 og skal til den ordinære til uka. Gleder meg veldig, og håper de kan se kjønn hos meg også. Har fått skikkelig jente følelse da. Er helt sikker på at det er ei jente denne gangen. Men blir spennende å se. Liker heller ikke disse begge kjønn tingene, så gleder meg til å handle litt etterhvert:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Tre stk innvendige innen uke 12 grunnet sterke smerter. Den orinære i uke 18, en forrige søndag på føden etter lite liv, en nå på torsdag som var for grundigere sjekk. Og skal til spesialist på tirsdag på annet sykehus med spesialist. Babyen er liten og blodforsyningen gjennom navlestrengen er usikker.. så derfor så mange UL nå. Har hatt gutte følelse hele veien inntil for noen uker siden da ble jeg usikker etter en drøm.. hehe=) Jeg er forresten 24+4 i dag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Så bra du blir så godt oppfølgt!! Får håpe du får vite kjønn på tirsdag da. Såg de ikke det på den ordinære i uke 18 allså? Jeg har ikke drømt noen ting jeg om barnet mitt. Men nå hadde min far drømt at jeg fikk en jente. Så gjenstår og se. Har ikke noe å bety hva det blir bare alt er i orden selvfølgelig. Har to barn fra før, en jente og en gutt. Så er veldig praktisk omjeg får vite nå allerede hvilkent kjønn det er, slik at jeg kan finne fram alt etter den ene eller den andre.. Blir spennende å gå å se hos en spesialist da. Lykke til på tirsdag. Du må fortelle etterpå hvordan det gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå