Gå til innhold

Linea sto opp sammen med pappa i dag... (hehe)


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

så rundt halv sju, sju (typisk at hun våkner tidlig når han skal stå opp med henne). Klokken halv ni hører ligger jeg i fortsatt i sengen og dormer, da jeg hører en skrapelyd fra stua. Skrapelyden kommer nærmere og tilslutt hører jeg at den stopper utenfor soveromsdøra og blir etterfulgt av banking på døra og "MAMMA? MAMMA?". Da har Linea tatt med seg balkongflagget, som vi bare satte rett innen for døra da vi tok det inn i går, og dratt det etter seg gjennom hele stua. Hun kjeder seg tydeligvis og synes det er på tide at mamma står opp. Og hvor er pappa mon tro? Joda, han ligger og sover på sofaen godt pakket inn i et teppe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk menn. I allefall veldig typisk min mann :o) Klart hun kjeder seg når pappaen bare sover. Ikke greit å være liten, med en pappa som bare sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... der sov han nok godt!

 

Både den ene og den andre (voksne!) dupper av på sofaen her en lørdag/søndag morgen kl. 0600... Men vi rekker ikke sovne ordentlig før vi får et ordentlig flat-hånd-klask i magen! Pappan har blitt vekket slik noen ganger, og da er det like før hjertet hopper ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...