Gå til innhold

god måren jenter...dere må hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa i går med en sånn strimmel test,fra billig-tester.no der kom det opp en svaak strek... skal teste igjen i dag...glemte d da jeg våknet... den testen jeg tok i går tok jeg på ettermiddagen...

kan jeg stole på de testene ...jeg er helt på styr jeg nå hehe....må nok uansett kjøpe en CB i morgen ..wæææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var en tydelig strek med farge, så skal den være riktig den altså...

Jeg testet for et par dager siden med en billig-test og fikk opp en veldig tynn strek, men kunne ikke se noen farge på den. Den var veldig tynn og veldig svak. Er ikke sikkert jeg hadde sett den en gang hadde det ikke vært for at vi har ganske sterkt lys på badet... -Jeg er 98% sikker på at jeg ikke er gravid... :-(

TR er i anmars, har bare ikke kommet skikkelig i gang enda.

Skrevet

jeg blir ikke klok...men skal teste igjen snart så får vi se...det var farge på den..men var jo veeeldig svak...tester med strimmel i dag også så skal jeg kjøpe CB i morgen hvis det kommer opp noen strek i dag da

Skrevet

Hei Tingelinge!! :o)

Så spennende da! Jeg testa ogå i går, med stav fra billigetester.no. Fikk to svakt positive i går, og den var svakt positivt i dag tidlig også!! Lurer også veldig på om de viser riktig, at jeg er gravid!

Håper vi begge er gravide!! :o) Skal kjøpe meg en CB test i morgen jeg også, føler jeg stoler mer på dem!

Har du testa igjen i dag eller? Er så spent på resultatet!! ;o) *krysser fingrene for oss*

Skrevet

ja testa i dag også..svakt i dag også...må kjøpe en cb i morgen ;)!! får ihvertfall skikkelig svar da hehe

Skrevet

Åhh, så spennede dette er!! Skal du kjøpe CB-digital eller vanlig?? Tenkte å kjøpe digital jeg, men den er jo veldig dyr da.. Men da får man iallefall skikkelig svar!! :o)

Skrevet

ja tror jeg kjøper digital jeg...kjenner nå at jeg kommer til å bli såååååååå skuffa viss d ikke står gravid på den...*krysser fingrene* =)

Skrevet

Uff ja, jeg også... Prøver å ikke få noen forhåpninger siden det bare var en svak strek der, men tankene surrer rundt hele tiden alikevel.. Håper så inderlig jeg er gravid!! :o) Du må legge inn et innlegg så fort du har testa i morgen da.. Masse lykke til!! :o) Håper det lyser GRAVID mot oss begge i morgen!! :o)

klem

Skrevet

ja får håpe på det beste=)

Skrevet

Hvor mye koster en CB digital?

Skrevet

er litt usikker... 100,- ++

Skrevet

Hei!

Skulle bare si at da jeg testet positivt med min første var det nettopp med en billigstrimmel. Testa ikke med CB i tillegg. Svak strek de første dagene og så ble den kjempesterk etterhvert. Alle testene var med billigstrimmel fra billigetester.no. Tror de er pålitelige så lenge de ikke er skadet på noe vis.=)

Så jeg vil driste meg til å si gratulere=) Lykke til jenter=)

Skrevet

Takk for det!! :o)

Åh, det var et godt svar å få!! :o) Håper du har rett, at jeg virkelig er gravid!! :o)

Skrevet

Testene måler hcg i urinen, så d spiller ingen rolle om testene er "gode" eller "dårlige".. De "gode" er vel bare mer følsomme..

Så er testen gjort riktig, og den viser utslag, så er der hcg i urinen, ergo;

GRATULERER !!!!! ;)))

Skrevet

wæææ:)

Tørr ikke juble enda hihi...Noen sier at en strek er en strek også så.....er testoman jeg hehe så jega kommer til å teste hver dag=)Takk for svar jenter!!=)=)

Skrevet

Krysser fingra for dere, men virker som dere har fått det til! :D :D

Lykke til og gratulerer ;)

Skrevet

Amazing!

Hvordan gikk det i dag med testinga??=)

Jeg fikk et kryss på CB test(de hadde ikke digital) !!!!!!

Skrevet

Gratulere så masse Tingelinge*gravid=D

Skrevet

Tusen takk=)

hilsen tidligere tingelinge*prøver ;););)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...